Pompiuses Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 2 stk. Yokohama Advan A032R semislics i dimensjon 205/50-15 selges høyst bydende. Dekkene har kun gått ca. 60 mil, og er så gode som nye. Dekkene er gategodkjente, og koster i følge importøren (be-4-you) 1953kr pr. stk. nye. Jeg holder til sentralt i Oslo, og inspeksjon av dekka er ingen problem ved interesse. Bilder ser du her: http://www.kvien.no/integra/html/mods/yokohama_advan_a032r/index.htm Kontakt: oyvind@kvien.no Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 bump Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 pris? Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet April 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by Pompiuses bump Du skal få begge for 1500kr. Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg