NothinDoin Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 De med termometer der som klokka skal være, er det dieselversjon elns? Fant 2 stk der med turteller, men de kosta jo over 1000kr?? Det er litt i dyreste laget spør du meg, ihvertfall med frakt og moms i tillegg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 shait! 1000,- + frakt :O det var drøyt! let på en hugger i stede Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 De med termometer der som klokka skal være, er det dieselversjon elns? Fant 2 stk der med turteller, men de kosta jo over 1000kr?? Det er litt i dyreste laget spør du meg, ihvertfall med frakt og moms i tillegg... De som har tempmåler der klokka vanligvis er, har vel også bare 5 siffer i kilometertelleren. Disse panelene var vel bare i de første 2'er-golfene såvidt jeg har sett, og da bare med de minste motorene. Kan være disse var i diesel også, men jeg har sett slikt panel i en bensin(usikker på motorstørrelse der) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NothinDoin Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Kommer ikke til å kjøpe dem til 1000 nei, da skal de faen med være gullbelagt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peregrin Skrevet Januar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2011 Husk å bytt ut kilometerviseren i det nye instrumentpanelet med den du har nå. Litt knotete arbeid, men da får du rett kilometerstand. Siter 2000 Subaru Forester S Turbo TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant P 1989 VW Golf <p> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NothinDoin Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2011 Eller bare stille den på 0 :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2011 Skal man gjøre dette lovlig, så skal man ikke tukle med å flytte over telleverk eller bryte andre plomberinger. Det eneste lovlige å gjøre ved bytte av kilometerteller er å rapportere dette inn til forsikringsselskap, og notere ned og opplyse om korrekt km.stand ved videresalg. Det koster ingenting, og har ingen konsekvenser annet enn at tallet i instrumentet ikke stemmer overens med hvor langt bilen faktisk har gått. Men gjør man dette riktig, er det null problem å finne ut hvor langt bilen har gått uansett hva instrumentet viser. På en så gammel bil som golf 2 har det nok minimalt å si, men forsikringsselskapene bryr seg ihvertfall litt... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NothinDoin Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2011 Tipper de hadde måpt litt hvis det stod at den var gått 180000 når jeg kjøpte den, og 120000 når jeg skal forsikre den :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NothinDoin Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2011 Er ikke helt likt som på det bildet en av dere postet, men funker dette også i min? Det er fra en golf 2 84 CL. Jeg har en 86 CL. (åpne bildet i ny fane for å forstørre det) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg