Grill82 Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2012 har bare kjøpt meg en billig nissan primera.. hadde selvfølgelig bare del kasko (dumme meg) blir nok skoda igjen engang, men for no får nissan`en duge :) Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grill82 Skrevet November 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2012 ble umulig prosjekt og rette opp og bygge bilcrossbil, så bilen havnet på høggeren idag :`( R.I.P. Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grill82 Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2012 Kjenner eg savner god bilen no ja :( har forresten tatt vare på skoda emblemet i grillen og lakkert en bilde ramme i bilens orginal farge. så det skal på veggen... legger ut bilde når det er på stell :) Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grill82 Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2013 då skal eg hente meg en toyota corolla ke70 82 modell imorgen, så då blir det nok ettervært laget en tråd på corolla forum delen :) men kommer jo selvfølgelig innom her og følger med på de flotte skoda`ene ;) Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Januar 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2013 enn det bildet av skoda logen innramma i ramme da? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Januar 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2013 Kult! Har en 80mod selv, som jeg driver å bygger på :) store planer for den? :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grill82 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2013 første planen er og få tak i karosseri deler og dører, den er ganske sliten utvendig, men er strøken innvendig og motoren går som en klokke:) Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grill82 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2013 enn det bildet av skoda logen innramma i ramme da? :P det blir noe sånt :) Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg