Grill82 Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2011 har merket at det er slitedel :) men heldigvis lett og skifte. nei har nettopp flyttet. Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Desember 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2011 Aha, syns å huske du var bergenser eller noe? Blir lettere å få til treff nå da ;) Sett noe til gamlebilen min i hønefoss eller? Skal visst gå rundt der :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grill82 Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2011 var bergenser ja. er lett med på treff eg :) tror faktisk eg har sett den ja hvis det er polo`en du mener. Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Desember 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2011 Kanon, snart på tide å planlegge treff igjen da! Er jo så mange som er trege her når det kommer til treff ;) Oi, kult! :O dokumenter gjerne om du ser den igjen! :) (om det er noe å se på enda..) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grill82 Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2011 må vel vente til sommerdekk sesong før treff;) skal prøve og knipse ett bilde av den hvis eg får sjangs:) Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grill82 Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 Tenker han som brøytet var ganske irritert på bilen min ;) Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grill82 Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 antispinn døde igår og temperaturen kommer ikke over 50 grader når eg kjører.. noe som vet ka som gjør det?? Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grill82 Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 en liten oppdatering: bilen er fikset igjen etter masse trøbbel, ble ganske dyrt, men det gjør ikke noe så lenge bilen har det bra:) hehe... Var i sverige en tur i helgen og må si meg fornøyd med 0,64 l/mil på langkjøring. no er det bare og vente til våren sånn at sommer felger kan komme på bilen igjen:):):) Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grill82 Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 då går det mot clutch bytte og litt lakkering av noen små skader:) må stelle godt med bilen.. Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mars 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 Høres bra ut :) mulig å skru den ned å få sommerhjul og nå vel? :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grill82 Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 er det no ja, men må en tur til vestlandet i påsken og hente sommerhjulene:) de kommer nok på med en gang eg er tilbake over fjellet:) Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grill82 Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2012 då var clutch byttet:) tok endel flere timer en eg hadde tenkt, men digg og få det gjordt. så no er det bare nedtelling til påske og til vestlandet for og hente sommer hjulene:) Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grill82 Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2012 (endret) litt clutch bytte bilder Endret Mars 27, 2012 av Grill82 Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grill82 Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 då blir det bunnpanne skifte igjen:) begynner og bli en vane dette...heheh Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grill82 Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2012 ett bittelite hull:) skoda power;) hehe skiftet endeledd på styringen og, så då ble det litt hjulstilling og:) Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg