victima Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 Selger passaten min veldig billig nå, den har gått 250.000 hvor reg reim ble bytta på 220.000. Bilen begynner å bli sliten kosmetisk, og pga. mangel av vilje eller penger, så orker jeg ikke mer. Eneste som går under motor og drivverk som er dårlig, er at slavesylinderen til clutchen har kvelda, så man får ikke løst ut clutchen. Har blitt fortalt at det koster 500,- for ny, men jeg gidder rett og slett ikke, har en annen bil å bruke penger på. Motorn starter og går bra, og sett bort i fra clutchen går bilen veldig bra og. Så bilen går for 5000,- til første som hentern. bilen står i Fredrikstad. EU godkjent fram til høsten, men skiltene ble levert rett før nyttår pga. årsavgift osv. Har ikke noe bilde av bilen her nå, men det sitter noen løse lister osv. bilen er Svart. Siter Passat 3B -97 110Hk TDI -/ Første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blunck Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 sedan? rust? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oledaniel Skrevet Januar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2011 Noen deler som mangler? eller er det bare å sette på slavesylynder å kjøre..?:) Siter -Corolla e9 -Mitsubishi Eclipe -98 (solgt) -Honda Civic Hatchback -90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moonman Skrevet Januar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2011 hei har du passatn enda jeg kan kjøpe den jeg vis jeg får tlf nr ditt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oledaniel Skrevet Januar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 Er den solgt..? Siter -Corolla e9 -Mitsubishi Eclipe -98 (solgt) -Honda Civic Hatchback -90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet Januar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2011 Hei, kan kjøpe den usett, send meg en melding på mitt nummer så tar jeg kontakt med deg, mitt nummer er: 90287819 Siter -MB 190E 1988 modell (artig bil). -BMW 518I 1990 modell (solgt *savne*) -MB 190E 1989 modell (solgt) BARE BMW og MB!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg