olemannen9 Skrevet Januar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 Hei. Eg lurte på om kan montere innebygd navigasjon/multimedia i min vw passat 1,8t 2001 highline? Har hørt om skrekkeksempler som å måtte skifte hele ledningsnettet, kan dette stemme? vurderer å sette inn denne; http://www.pixmania.com/no/no/5039641/art/kenwood/multimedia-bilstereo-dnx.html?srcid=4037 Takk på førehand! Mvh nylig passat eiger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2011 Velkommen til forumet! birthday Navigasjon kan monteres i enhver bil, også din. Ledningsnettet kan være som det er, men et interface i tillegg kan være nødvendig. Spilleren du linker til passer ikke i din bil, da formen tilsier at den er for nyere Passat/VW fra ca. 2005 og nyere. Du kan bruke en helt vanlig firkantet DobbelDIN-spiller, om du har plass til dette i midtkonsollen nå. Om du har klimaanlegget/varmereguleringen øverst på midtkonsollen, må derimot et originalt ombyggingsett til DobbelDIN innmonteres først, så du får en DobbelDIN-åpning. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MD Trading Skrevet Juni 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 Jeg får ikke lenken til å fungere. Om det er 1din konsoll i din Passat så lar dette seg fint bygge om til 2din som åpner for montering av både original MFD om du er tilhenger av at det skal være originalt eller en hvilken som helst standard 2din uoriginal enhet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg