Mandel Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 audi 80-90 og 100 er vel ikke av de styggeste, prøv og få en med galvanisert karr. så slipper du så mye rust. ellers er jo corrado en bil som er råw samme med enkelte cali's( ikke så trygge med tanke på rust) ellers kan du jo få råe golf 3'ere til prisen sin helt til slutt kan du jo få kjøpe min da, :D peugeot 205, detta er bilen som gjør deg PIMP, fåkke no mer hardcore kjerre enn denna: http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=390199 ' :D lykke til med bilkjøp, jeg blir snart golf 3 eier :) *hui som æ glær mæ* Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Februar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Har jævlig lyst på en Peugeot 106 Rallye da. noen som har noen formeninger? mye fet styling til disse! http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=388986 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 ingen som har prøvekjørt/eid en 106 Rallye? Jeg har hørt mye positivt om dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 så lenge du IKKE hiver på en sånn hekkfanger; så skulle vel peugeot 106 være fresk nok Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by Mandel så lenge du IKKE hiver på en sånn hekkfanger; så skulle vel peugeot 106 være fresk nok hæhæ jeg så den der. holdt på å kaste opp sick, men baklampene var freshe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 med "litt" magi (ok, ENORME menger magi) så kan 205'n min bli slik.. hadde man bare vært rik:) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 kan jo kjoepe bimmeren min da :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 det er jo en eller to lancia delta intergrale til salgs til en billig penge da.. dette er vel og merke 87 modeler(uten de bredda skjermene). se på autodb, tror at den sto til 40k ganske mye jobb men vil man ha, så vil man ha. Holdt på å kjøpe en slik like før vinteren og prøvde den en tur. Er ganske greit drag i dem og de er lette biler med 180hk orginalt. Det som er litt tøft med 87mod er at den ser så nautral ut, helt lik som fiat ritmo som den i bunn og grunn er bygd av.... morsomme biler men se opp for rust. Audi er jo alltid et godt forslag, men se til å kjøpe Quattro. MVH Audi 90q Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by audi 90quattro det er jo en eller to lancia delta intergrale til salgs til en billig penge da.. dette er vel og merke 87 modeler(uten de bredda skjermene). se på autodb, tror at den sto til 40k ganske mye jobb men vil man ha, så vil man ha. Holdt på å kjøpe en slik like før vinteren og prøvde den en tur. Er ganske greit drag i dem og de er lette biler med 180hk orginalt. Det som er litt tøft med 87mod er at den ser så nautral ut, helt lik som fiat ritmo som den i bunn og grunn er bygd av.... morsomme biler men se opp for rust. Audi er jo alltid et godt forslag, men se til å kjøpe Quattro. MVH Audi 90q jeg vet alt og mer enn det om Integraler. Det blir ikke Integrale på meg enda, grunnet verkstedpriser. Dessuten er ikke Integrale en bil en skal bruke året rundt. Dermed blir det en 106 rallye, og en Integrale EVO om et par år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Vurderte 106 Rally jeg og en gang. Men visste du at 106 gti går bedre? Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Ville ikke kjøpt 106 verken rally eller GTi. En kompis av meg har en 97 mod GTi, han har byttet radiator, radiator til varmeapperat, servo pumpe, bremser fremme, ++++ Og et helvete å skru på. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by Fridjow Vurderte 106 Rally jeg og en gang. Men visste du at 106 gti går bedre? den er vel også dyrere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by Rolla_RS Ville ikke kjøpt 106 verken rally eller GTi. En kompis av meg har en 97 mod GTi, han har byttet radiator, radiator til varmeapperat, servo pumpe, bremser fremme, ++++ Og et helvete å skru på. dette kommer jo ann på om du er heldig med kjøpet. Viktig å kjøpe en med full servicehistorikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Selvfølgelig. Men det finnes noe som heter Mandags biler også. Alt er gale. Jeg ville ikke valgt Peugeot, men du bestemmer. Sats på noe fra Østen. Holdbert til tusen og hjem igjen. Honda, Toyota, Nissan, Mitsubishi etc. Mye å velge mellom. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg