Integrale Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 hvilken bil burde jeg velge, i prisklassen 0- +- 70 000NOK? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Gå på finn.no. Velg "søk etter "bil". Deretter velger du prisklasse fra "0" til "70 000". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Originally posted by Integrale hjelp til bil i prisklassen 0- +- 70 000NOK? Hjelp til bil? Skal du tigge penger må du nok heller ringe pappan din :D Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Februar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Originally posted by Ideal Hjelp til bil? Skal du tigge penger må du nok heller ringe pappan din :D hehe. Hvilken bil burde jeg velge da? kom gjerne med tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Honda CRX såklart. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Du får Unoen til 69 000,- ferdig prutet:D :D :D Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Februar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Originally posted by Fridjow Du får Unoen til 69 000,- ferdig prutet:D :D :D artig liten kjepp du. hehe. vet ikke hva jeg vil ha da Integrale ble uaktuellt i første omgang. andre forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osbekken Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Litt lettere å svare hvis du sier litt om hva du ser for deg? Sportsbil? Semisportsbil? Familiebil? Rånebil? Hva vektlegger du? Hvor mange skal bilen frakte etc? Siter '88 Porsche 944 Turbo S Silver Rose Porsche Club Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Februar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Originally posted by osbekken Litt lettere å svare hvis du sier litt om hva du ser for deg? Sportsbil? Semisportsbil? Familiebil? Rånebil? Hva vektlegger du? Hvor mange skal bilen frakte etc? der står du ganske fritt. men det bør helst være en ungdomsbil og/eller arbeidsbil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osbekken Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Okej.. Jeg er nokså glad i sportsbiler selv da. Biler som fra starten av er laget som en skikkelig sportsbil, altså ikke en familiebil, senket og stivet med sportsbil karoseri... Her er vi vel mellom 60 og 70, og med litt flaks kan du finne en strøken: Porsche 944 VW Corrado G60 Nissan 200SX Toyota Supra og noen andre liknende. Dette er er biler fra 80tallet, helst slutten av det. Biler som vil gi MYE morro, hvis du liker svinger! Alle krever nok litt stiving, men da får du en bil som kan gjøre MEGET gode rundetider på en liten bane som vålerbanen eller rudskogen. Jakter du på en litt familie og arbeidsvennelig bil med ungdsomspreg er jo f.eks 90quattro fra 86-> morsomme biler det og!! Dette er noe av det JEG tror kan gi deg mest MORRO for penga, så det kommer til kjøremaskin og svinger. Er du ute etter status burde du kanskje titte andre veier...? Siter '88 Porsche 944 Turbo S Silver Rose Porsche Club Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Sportslige bruksbiler: E-30 325i Touring 325 Cosworth:D Cosworth En til Eller en sjelden 4x4? Terrano Calibra Men hvet jo ikke hva du jobber med da? Skal du ha med deg pizza esker, eller er det for og frakte jord?:D Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-CHRiS- Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 selv ville jeg valgt meg nyere biler en de fra 80 tallet Siter 1991 Opel calibra (Solgt) 1985 Mercedes 190e 2.3 16v 2001 Peugeot 206 (Solgt) 1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) 1991 Toyota Mr2 (Solgt) 1991 Opel calibra (Solgt) 1990 Nissan 200sx s13 (Solgt) 2002 Opel Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Hm, studerte avataren din...du vil vel helst ha Italiensk du? Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Originally posted by -ChRiS-CaLiBrA- selv ville jeg valgt meg nyere biler en de fra 80 tallet Nyere bil til 70 000,-? Hoho det blir moro!nonono Da kan du få denne og forsatt ha råd til fett anlegg: Fejaji :D Eller denne stcc versjonen: Nissan I disse sitter du trygt da!! Noen som vist vektlegger det.hmmmmmmmmm Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Februar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Originally posted by Fridjow Sportslige bruksbiler: E-30 325i Touring 325 Cosworth:D Cosworth En til Eller en sjelden 4x4? Terrano Calibra Men hvet jo ikke hva du jobber med da? Skal du ha med deg pizza esker, eller er det for og frakte jord?:D den touringen var faktisk fet... har mest lyst på italiensk, ja. men ikke som førstebil. jeg jobber som tømrer fra sommeren av, fikk lærlingplass på tirsdag. wehoo. flere forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg