Gå til innhold

BMW e34 styling.

Ranger emnet


masvo

Anbefalte innlegg

Har selv rieger bakfanger og er veldig fornøyd med den. Skal sette på grå netting til sommeren tenkte jeg. Skal prøve å sette inn bilde:

 

mini-DCP_3650.JPG

 

Ikke så dyr heller. Men da blander du rieger å seidel vet ikke hvor lurt det er...

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by masvo

Jeg har bestilt meg styling, men mangler bakfanger..... noen som vet om noen steder med brukbar bakfanger til e34????

Fint om noen slenger opp noen linker :D

Helst stå litt i stil med denna http://www.tuningstore.no/index.php?act=info&pid=405

 

Heisann!

Hvorfor ikke denne?

 

http://www.seidl-tuning.de/e34/2.jpg

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by masvo

Ja har vurdert den men syns den ser så smal ut... men er jo litt snasen den... får vel se om det ikke blir den

http://www.czt.no/catalog/product_info.php?cPath=30_32_38_314_316&products_id=39

 

hvis det er den dui sikter til så er det den samme :)

 

Bare jeg har sparklet overgangen slik den ikke er synlig...

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by masvo

TAkk for tipset.. jeg tror jeg har bestilt den nuh... skjønner ikke en dritt av tysk så da er det ikke greit, men sto no greier om takk for bestilling vi tar kontakt med deg? jaja får den vel en eller annen gang sikkert

 

Hehe:)

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by masvo
Originally posted by jarli

 

Hehe:) [/quote

da ern bestilt ja.. ringte en fyr i dag ja.. :D :D får håpe jeg får på alt før sommertider da :D

 

Oki, det var bra:)

Har veldig lysst på seidl jeg også,men jeg skal begynne på skole til høsten så jeg har dessverre ikke råd....:(

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med AST Performance i uken som gikk , og de sa det begynner å gå tomt på lagerene nedover europa , så skal dere ha styling til sommeren så begynner det å bli sent å bestille :) Litt lengre sydover har "råne"-sesongen allerede begynt har jeg fått høre :) Og jeg kjenner han ene der som en "kamerat" så det var ikke noe salgstriks sånn sett..

 

Ps: Har ingen forbindelse med dem. Bestill hvor dere vil :)

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår