Cropsfire Skrevet Januar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2011 hei: har som sagt en Audi A4 B5 1997 mod. og her har jeg fra tid til annen problemer med start av bilen. den starter når jeg vrir om nøkkelen og turtallet stiger til ca 2000 rpm, og så dør den med en gang. og jeg må prøve og starte den 4-6 ganger før den starter ordentlig. virker som en slags "holde krets" mangler. noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Januar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2011 hei: har som sagt en Audi A4 B5 1997 mod. og her har jeg fra tid til annen problemer med start av bilen. den starter når jeg vrir om nøkkelen og turtallet stiger til ca 2000 rpm, og så dør den med en gang. og jeg må prøve og starte den 4-6 ganger før den starter ordentlig. virker som en slags "holde krets" mangler. noen forslag? Høres ut som du har problemer med startsperren, lyser det et nøkkelsymbol når du starter? som ikke slukker. Prøv en annen nøkkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cropsfire Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2011 Ja det lyser et gultt nøkkelsymbol. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2011 Hvis du søker så er det tatt opp utallige ganger allerede. Det er dårlig kontakt på noen ledninger som slår ut startsperren. Mere info her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=15397 Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cropsfire Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2011 Så det når jeg begynte og leite her inne på forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg