kammmar Skrevet Desember 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 Hei! Har lyst til å mekke litt bil til våren og har planer om å la bilen få en ny "look". Etter litt surfing på nett fant jeg en side som heter fredriksenbil.no hvor de hadde "pussa opp" en Audi A4 som var bare helt synsyt rå i mine øyner! http://www.fredriksenbil.no/index_pictures.php?pageid=16 Det jeg lurer på er om noen kan identifisere hvilken frontfanger, bakfanger og sideskjørt som er montert på den. Om noen kunne identifisert det er til stor hjelp! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Desember 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 rs4 rundt hele der;) Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 Originale RS4 deler rundt om, S4 interiør, USA lykter foran, facelift bak +++ Må regne med 100k i bare RS4 delene.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kammmar Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2010 Tenkte først og fremst bare å starte med frontfanger og bakfanger i første omgang. Hvor finner jeg eventuelt slike deler og sann ca prisklasse for front- og bakfanger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2010 Problemet er jo at RS4 front- og bakfangeren er mye bredere enn det bilen din er nå. Så enten må du kjøpe no Rieger greier som ikke ser bra ut eller kjøpe originale deler men da må du også bytte resten av bilen.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2010 vil du ha rs4 look sånn som denna bilen så snakker vi som alex sier over 100 000 bare i deler + luftsenken og hele pakka med lakking. hvis du ønsker deg frontfanger og bakfanger er ikke det no problem, dog må du ikke tru at det kommer til å se no serlig bra ut. ekte rs4 deler er dyrt og jævli lekkert men no billig plastikk kan ikke sammenlignes med denna bilen. mitt tips er egentlig å få hivd bilen i bakken med noen pene felger og litt toning av ruter samt facelift lykter eller andre orginaldeler .... klarer fint å svi av masse penger på denne løsningen også ... samt at det blir tusen ganger penere !! Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg