Gå til innhold

Effektive vekkemetoder!

Ranger emnet


divad

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oppskrift for å komme seg opp om morgenen

- Et lite 2.0 eller 2.1 pc anlegg med minijack tilkobling

- Telefon med minijack utgang

- Alarmprogram på telefonen

 

 

Sett så anlegget noen meter fra senga, skru opp volumet, sett på en jævlig alarmlyd. Nesten morgen står du opp for å slå av anlegget. Perfekt.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg deg tidleg, er vel noko av det beste som fungerar. Prøv deg fram, med kor mange timar søvn du treng, for å vakne opp på ein behagleg måte. Er lett åkome seg opp av sengja, om ein vaknar og er opplagd. :)

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Sliter med akkurat samme regla selv, sliter ufattelig med å få sove! Kan legge meg kl 20, 22, 02 osv, sovne gjør jeg ikke uansett før i 4-5 tiden når jeg blir trøtt, og da er det jo selvfølgelig umulig å komme seg opp. Heldigvis har det bedret seg nå, men i høst gikk jeg en periode og døgnet hver annen dag bare for å få sove om nettene og komme meg opp til vanlig tid, noe som tok på etter en stund. Etter dette kom en periode der jeg ble stein trøtt mellom 19-20 om kvelden som ofte førte til at jeg sloknet på sofaen og våknet i 4-5-6 tiden igjen, noe som i og for seg var deilig, men jeg vil jo ha litt mer ut av dagen etter å ha kommet hjem 16.30...

 

Nå har jeg prøvd å ha 2 selvstendige vekkerklokker på andre siden av rommet samt brukt alle de 5 alarmmulighetene på telefonen samtidig, allikevel sover jeg meg glatt gjennom lydene - og da vet jeg rett og slett ikke hva jeg kan gjøre. Har prøvd å gå turer for å bli sliten osv, ingenting funker. Men om jeg har en periode uten vekkerklokke (et par uker pleier å gjøre susen) våkner jeg rett som det er - men det blir litt dyrt å kjøpe en ny vekkerklokke hver andre uke...

 

Noen tips? Er åpen for alt!

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man pusser tennene rett før man legger seg, kan det gjøre at man blir mer våken. Da kan man prøve å pusse tennene rett etter man er ferdig med å ete, så går den virkningen bort innen man skal legge seg. Sikkert ikke alle det funker på, men jeg merker at jeg blir plutselig mer våken etter å ha pusset tenner:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår