Tussi Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 er ute etter COILOVERS til min golf.. tenkte se om det var noen som har noe brukt til salg .. ta kontakt m.v.h truls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 JEG HAR!!! hehe. har et vmaxx coilover sett jeg skal selge unna fra en bil jeg har høgd. http://www.bilforumet.no/deler-salgs/263698-justerbart-senkesett-golf-2-sota-ruter.html billigere justerbart senkesett tror jeg du skal leite hardt etter... Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 JEG HAR!!! hehe. har et vmaxx coilover sett jeg skal selge unna fra en bil jeg har høgd. http://www.bilforumet.no/deler-salgs/263698-justerbart-senkesett-golf-2-sota-ruter.html billigere justerbart senkesett tror jeg du skal leite hardt etter... tror jeg må takke nei til dem du :) er desvære ikke papirer på dem og dem begynner å bli veldig gamle å utslitte .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 polardego/parts&retards har til vw golf 2 med papirer Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 polardego/parts&retards har til vw golf 2 med papirer polardego/parts&retards ? hadde vært digg å få ned stakkars bilen.. blir jo høyde skrek stakkars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kivlos Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 http://www.partsandretards.no/ "Polardego" er brukeren til han som driver det tror jeg. Siter '98 Nissan Almera 1.4S - '97 Nissan Almera 1.6 (delebil) - 86' Volvo 740 (solgt) - '92 VW Golf VR6 (solgt) - '87 Volvo 745 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 unnskyld for dårlig forklaring :) polardego på forumet :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 takk folkens :) men http://www.partsandretards.no/webshop/product/53473/6387 noen som erfaring med dem ? så lurer jeg på hvor mye jeg har lov å snakke bilen for å få det godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 må el bare snakke med de så mye du vil :) har bare hørt godt om de demperne, terjeth hadde slike på rat-looken sin :) har hørt at det må være over 11mm fra bakken og til laveste punkt på bilen :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 Du kan senke innenfor det som er TÜV-godkjent for senkesettet. Noen biltilsyn opererer med 11cm, andre med 10, andre gir faen. Hvorfor er det om å kjøpe til så billig utsalgspris som mulig? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 Du kan senke innenfor det som er TÜV-godkjent for senkesettet. Noen biltilsyn opererer med 11cm, andre med 10, andre gir faen. Hvorfor er det om å kjøpe til så billig utsalgspris som mulig? kunne tenkt meg å senka det veldig godt ned.. men vurdere bare å senke san at det blir godkjent å justere etter på.. si det du.. det er magen varianter å velger men om det billige funker bra så går jeg for det.. det skal ikke blie en show car heller en bil jeg syns er bra i mine øyner.. mangen liker å bruke flerre 1000kr på senkesett om jeg finner at som er billig å grei så går jeg heller for det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 Det er en mentalitet/logikk jeg aldri har skjønt.. En treffbil som kjøres noen tusen kilometer i året trenger vel ikke å være komfortabel, i forhold til en bruksbil som kjøres ti ganger så mye? Mange av billigsettene går lavt, men blir som å kjøre på fjærkapp når de er senka mye nok.. I tillegg blir mange av dem myke i bånn, og da er det ikke mye som skal til før det subber hvis du har litt breiere hjul enn standard. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 Det er en mentalitet/logikk jeg aldri har skjønt.. En treffbil som kjøres noen tusen kilometer i året trenger vel ikke å være komfortabel, i forhold til en bruksbil som kjøres ti ganger så mye? Mange av billigsettene går lavt, men blir som å kjøre på fjærkapp når de er senka mye nok.. I tillegg blir mange av dem myke i bånn, og da er det ikke mye som skal til før det subber hvis du har litt breiere hjul enn standard. bilen min er en bruks bil.. jeg senker min fordi jeg vil ha det stiv så ser det penere ut.. blir ikke noe 13 tommer på bilen min. men går for 15 - 16 toms tror det vil bli bra.. men da vil ikke bilen bli så lav heller... sikkert mange fjører som ikke blir stive etter dem har blir godt brukt.. desvære bor vi i Norge der det er dyrt :D.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Mars 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 Funker helt fint de tuningart'sa fra P&R.. Har like på mk1'n :) ligger helt jævlig på veien:D kanskje ikke det beste, men trenger ikke et dyrt når man ikke kjører på bane... kan senke til hjula ikke går rundt :D Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg