chsorensen Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 Hei, jeg skulle hatt noen tips ang min opel corsa. Jeg har hatt den på verksted men finner ikke ut av hva det kan være.. Bilen starter bare når den dras i gang, da starter den bare med å dra den noen få meter, og den kjører feilfritt. Den starter ikke når jeg vrir om nøkkelen, startsmotoren sviver. kan det vare spenningsfall? reele? Har sjekket tenningslåsen, så det er de ikke. Mvh Christine :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chsorensen Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 Det er 1,2liter bensin bil. 16V Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 Går motoren rundt når du prøver å starte da eller slår ikke starteren inn? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chsorensen Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 Starteren går rundt, alt fungerer fint, men bilen tenner ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pioneer Skrevet Desember 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 Så starteren drar motoren rundt, men vil ikke starte? Skjedde dette plutselig eller gradvis? Skjekket plugger, pluggledninger, fordeler, rotor, coil?? Siter 94 Corsa 1.6 16v WorldCup 88 Corsa 1.3 City 94 Vectra 2.0i - SOLGT 93 Vectra 2.0i - SPIKER 94 Corsa 1.6 16v - SPIKER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chsorensen Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 ja, men bilen strater når en tauer/sleper bilen i gang.. har skjedd gradvis, har vært vondt i starte i en periode, så til slutt ville den ikke starte, etter skiftet topp pakning. Det er nokk noe elektronisk, bilen er elektronisk styrt, har ikke fordeler, eller rotor. Bilen startet i går, når vi koblet av tenningslåsen og koblet den på plass igjen og da startet bilen. Det var nokk dårlig kontakt. Opplevd det? Vi skiftet tenningslås fra en delebil idag,og da ville ikke bilen strate igjen.. Noen som har noen tips på hva det kan være? Pluggene og pluggledninger, coil er ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pioneer Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 Hmm, jeg kan nok ikke hjelpe deg noe mere da dessverre.. Corsa B har jo rykte på seg for å være veldig ustabil i elekronikken, så feilen kan nok være mye rart. Siter 94 Corsa 1.6 16v WorldCup 88 Corsa 1.3 City 94 Vectra 2.0i - SOLGT 93 Vectra 2.0i - SPIKER 94 Corsa 1.6 16v - SPIKER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chsorensen Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 Den strater nå, men nå er den bare veldig tungstartet.. Skal skifte plugger i morgen og se om de blir noe bedre =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chsorensen Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2011 Forsatt tungstartet .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg