Gå til innhold

God jul til DRFT-R!

Ranger emnet


16vturbo

Anbefalte innlegg

hehe, vell ken du refererte til no 16vturbo? :P om eg va en av de så har det vell liite med samling og gjøre egentli, er mest fordi eg ikkje gir vekk noe, er det noe eg vill ha peng for så får folket bla opp så mye som eg vill ha, ellers så får driten stå... om ikkje det må selges til fordel for noe annet morro :P

-Audi A6 2.5tdi familie vogn

-Merc w201 300TDT

XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil)

XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil)

Xyamaha Fzr 600 gammel mod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, tengte meg det :P mnja jo.. altså, e jo myyye som er kjekt og ha ;) :P greit ska vell si eg har mye drit :P men de meste er jo av rein hobby og ikkje bare samle for og stue vekk og ha :P (sel om de kansje va litt lite mening i det eg skreiv no? :P )

 

jim

-Audi A6 2.5tdi familie vogn

-Merc w201 300TDT

XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil)

XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil)

Xyamaha Fzr 600 gammel mod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mcgiver, nei, denne er kjøpt på grua. men jeg kan garantere deg at du ikke finner en som LIGNER engang denne i norge:) ..

så lavt, med så mye bredde på hjul og påkost i kaross er det nok ingen som har enda. de som kjøres her er som regel påkosta et kjedlig senkesett og muligens rota felger.. blir skuffa av å se folk kjøre originalt

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. for en flokk med udugelige jævler dere er..

 

er jeg fortsatt et "tema" her eller? såfall kan jeg si at jeg kommer til å ende opp med den grommeste evo 9'ern til lands snart ;)

 

Ingen som har sakt at det er positivt.

 

Men ser jo fort at du ikke har forandret deg så mye siden sist du spydde ut et innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår