Gå til innhold

God jul til DRFT-R!

Ranger emnet


16vturbo

Anbefalte innlegg

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om du ikke lager tråd om bilen din så kjøper jeg meg en campingvogn å drar den dit du bor og flytter inn dit, for så å ta bilder å lage en tråd for deg!

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er du offisielt en skada jævel...! tater er du jo fra førav. så det kan bli en spennende kombinasjon.

tror nok ikke jeg skal mekke så mye tråd om denne akkurat:). folk får heller bare glo når de ser den på gata. men morsomste av alt er at dette er den mest moderate bilen jeg har hatt NOEN GANG!..

 

253654_119988708086764_100002269056544_183811_7705301_n.jpg

 

249916_119988731420095_100002269056544_183812_7680133_n.jpg

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er det Carbon panser, bakluke, vinge, speil, sideskjørt, rear diffuser, frontleppe, + en del motorrom detaljer i carbon,

det som gjenstår er 4 dører i carbon og tak!

 

monterte nye felger samma kvelden jeg kjøpte kjerra, Tein monoflex coilovere ble satt på nå nylig, 3.0" eksos, med grenrør og powerelbow, skal bytte bensinpumpa i dag, og håpe på å få mappa bilen i slutten av mnd på E85

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah, nei den skal vel stå der da.. når ola nordman ikke gidder å betale for gromt utstyr kan det faen meg stå og råttne her

 

vell, der må eg faktisk si meg heelt enig... er ivertfall sånn her, att så lenge den ikkje spiser mat der den står eller koster meg og ha den stående så trengs det ikkje og selges før noen kommer med de summene eg vill ha :) :P men kansje derfor eg altid sitter med ting så jævli lenge? :S men ivertfall, meeget pen den evo`n :)

 

 

jim

-Audi A6 2.5tdi familie vogn

-Merc w201 300TDT

XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil)

XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil)

Xyamaha Fzr 600 gammel mod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår