Gjest Fredrik_G Skrevet Desember 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2010 (endret) Jeg har problem med lyset som ikke går på når jeg åpner dørene. Les mer om det her: http://www.bilforumet.no/teknisk/263282-lys-virker-nar-dorene-apnes.html Tenkte å ettermontere en ny sensor i frontdørene for å styre lyset som jeg vil plassere i dørkarmen. Noen som har gjort dette før og vet hvor jeg skal få tak i sensor/bryter som får lyset til å gå på. Blir en NO bryter (normally open). Endret Desember 23, 2010 av Fredrik_G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Desember 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2010 På alle biler er det en bryter som gir jord til taklampa. Bruk den til å styre lyset ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2010 Bryteren din sitter i låsekassa, det er en type mikrobryter som ikke tåler vann og derfor går istykker etter en tid. Skal finnes diverse guider på nettet for bytting av disse. Evt bytte hele låsekassa, vet ikke hva disse koster... Du kan likegodt fikse det på en ordentlig måte med en gang, da disse bryterne også kan skape problemer for el.vinduer og sentrallås. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Fredrik_G Skrevet Desember 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 Akkurat ja. Lest igjennom guider og sett at det er mye jobb og at låsekassen koster 1600 kr, jeg får klare meg uten lys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg