Auda Skrevet Desember 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2010 Gi arbeidsgiveren fnger, og han tar hele foten og rævva også. Om du sier ja av og til, må han tåle nei av og til og. Spesielt i et så enormt konsern som Møkkdonalds er. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2010 Uenig! Ta det som en mann og SI I FRA om at man er misfornøyd med hele greia.Det er greit å stille opp om det trengs ja, men her høres det jo ut som det skjer ved hver bidige fridag. Og det er da sjefen sin oppgave å sørge for at han har nok ansatte. Enkelte mennesker har da et liv utenfor jobb også. Kjenner jeg type McDonalds og den slags jobber rett er det veldig sjelden man får en klapp på skulderen for å stille opp mer enn nødvendig. alt du sa der stemte på prikken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Desember 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2010 jeg har en veldig grei ordning på jobb slikt, jeg sier alltid at jeg kan godt jobbe på en fridag/overtid, men da skal jeg ha 250% lønn. Får veldig få forespørsler om å jobbe da, men de jeg får takker jeg stort sett ja til med glede:) Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2010 Aha! McDonald's! Jeg boikotter dette firmaet på grunn av den respektløse behandlingen av ansatte... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Desember 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2010 Uenig! Ta det som en mann og SI I FRA om at man er misfornøyd med hele greia.Det er greit å stille opp om det trengs ja, men her høres det jo ut som det skjer ved hver bidige fridag. Og det er da sjefen sin oppgave å sørge for at han har nok ansatte. Enkelte mennesker har da et liv utenfor jobb også. Kjenner jeg type McDonalds og den slags jobber rett er det veldig sjelden man får en klapp på skulderen for å stille opp mer enn nødvendig. Som sakt "Greit og stille opp når bedriften er under bemannet". Men joda det er greit og si nei når det skjer ganske ofte. Jeg vet hvordan det er selvom jeg pleier og si ja til og jobbe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2010 Skulle ønske jeg fikk mer overtid der jeg jobber jeg... Dumme arbeidsmiljøloven som begrenser det :D Men Maccern hadde jeg aldri gidda å jobbe på, sånn helt personlig... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2010 Det er vel bare å svare Schåååål høyt det å slå 2 glassflasker sammen. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Desember 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2010 jeg tar meg ofte en øl eller to på fridager, så jeg kan somregel ikke:D Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 Eller bare dra en slik en som en på jobben min gjorde. Vi trengte flere på jobb da vi var underbemannet, men han kunne ikke siden vi var så få... Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg