Tussi Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2011 det er stor sannsynlig ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Januar 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2011 jeg vil også ha westy front på min :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2011 kjøpte du komplett eller bare grilllen ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 allt komplett ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 på ebay da ? får jeg spørre hvor mye du cashet for den Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 har desvære ikke gravd ned i det enå.. men vurdere å se om jeg finner en i norgen som har bra kontakter... har ikke peilig på hvor mye det vil koste men allt koster ... muli jeg får ny gararse når jeg kommer hjem... står veldi mye snaks der å da tror jeg golfen skal få en plass inn der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 (endret) jeg har sagt det til deg før .... jeg har kontakter i USA. gjennom dem jeg har skaffet både frontfangeren, TO sett med KOMPLETT westmorefronter og alt du trenger. to sett med westmore lykter og amerikanske dørpanel dette er gutter jeg stoler på og kan garantere om du har penger at jeg kan skaffe det du trenger! her et et bilde av den siste jeg skaffet Endret Februar 2, 2011 av Ghost. Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 Fikset! Da har jeg en til westmoreland front i mine hender ;) nå venter jeg på bilder av den og dens tilstand SÅ du er ikke langt unna å ha en slik i ditt eienskap kompis hvis du har penger som sagt Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2011 konge da;) men jeg kommer ikke hjem i fra sjøen før april :/ send meg en pm om hva han vil ha å san ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 weeee kommer hjem i starten av april.. med masse blå kuler å litt skada.. fikk e-post av han jeg sksl leili garsje av.. blir å se på den når jeg kommer hjem :) blir diiiig å komme hjem til golfus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 kom hjem for lirr over en uke:) ikke mye få gjort med bilen siden jeg ligger op sykehuse.. men når jeg kommer ut blir det bilder og litt info.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 hmm... tenkt litt.. hva syns fålk om at jeg gjør bilen om til rat-looker ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mars 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 så lenge det kunn er snakk om panser som rustes så :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 vet ikke helt hvordan men er helt usikker.. ikke lenge i gjen til den blir senka men bare panser.. hmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mars 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 san som bilde kunne jeg tenkt meg hvorrfor ikke sånn da? hvist du har westy og skal motere senk...alt du trenger da er jo bare felger! :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg