v70 R Skrevet Desember 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2010 Tror blinklys pærene på passasjer siden har tatt kveld,blinklys indikatoren inni bilen blinker veldig fort når eg blinker til høyre.Blink lysen på siden og bak virker,men blinker i takt med indikatoren.Men pærene i lykta framme blinker ikkje,kan det være en sikring eller rele som gjør dette?Eller er det begge pærene som har tatt kveld.Kordan får eg ut disse lettest?,ut me lykta?. Løsnet de to skruene på toppen av lykta,men den sto fortsatt fast.Må være andre skruer som holder fast lykta og da, som eg ikkje ser.Det gjelder rs4 b5.Takker for hjelp:) Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v70 R Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2010 Fikset,var berre løs kontakt i blinklys sokkelen. Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet Januar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2011 Har samme problem bare på førerside, blinker innimellom men ikke hele tida. Kan ta å se om det er samme løsning på min, ellers mulig svakhet i blinklys sokkel tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v70 R Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2011 Er nok den samme feilen på din og da.Røsket berre litt i kontakten/sokkelen,så virket det igjen.electro cleaner hadde vært tingen her tror eg.Men eg må ut med lykta for og komme til for og rense,og det går under jobb på vinteren hehe:) Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet Januar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2011 Av en eller annen merkelig grunn så bare begynte den å fungere som normalt igjen :S Rart men nå funker det hvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg