NodDi Skrevet Desember 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2010 heisann, har en golf '89 gti 16v pl. har nå overhallet motoren med nye pakninger, slipte ventiler, nye styringer, honet og satt sammen med god hjelp av haynes og en god venn. men skjønner ikke helt det innsprutningssystemet, ke-jetronic som sitter der. synes rett og slett at den går dårlig. vurderer datasprut, eller en som har GOD peil på dette systemet til å hjelpe meg. på forhånd, takk Siter VW Golf II 16V - Godbilen Volvo 240 - solgt VW Golf II - Spiker Seat Leon - Spiker VW Jetta vr6 - Solgt (savn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1989gti8v Skrevet Desember 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2010 hei har samme bilen selv..:) men etter det jeg har hørt er ikke disse PL motorene spesielt bra. med tanke på mye problem med elektronik. disse går heller ikke så gått som KR motoren.. selv vurderer jeg og sette i KR motor eller noe lignende. per dags dato går min med gti 8v men k-jet, bonrat rør og skimset bensinfordeler... håper du finner ut hva som feiler bilen/får mer futt i den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NodDi Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2010 med nye kammer, og datasprut eller lignende, så går den i allefall like godt som KR, hvis ikke bedre. veldig sansynlig så vil den gå bedre Siter VW Golf II 16V - Godbilen Volvo 240 - solgt VW Golf II - Spiker Seat Leon - Spiker VW Jetta vr6 - Solgt (savn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2010 klem i veien med megasquirt el no slik :) funker fjell det :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg