_MDS_ Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 "Denne siden er laget av fire flotte karer fra Høyskolen i Oslo" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Desember 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2010 Det tror jeg så gjerne! LOL Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Januar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 HAHA skoleprosjekt eller?:hammer Amatører. Helt enig! Takk !!Nå forståe jeg...... tror jeg.... kanskje.... eller kanskje ikke.....(?) LOL Det tror jeg så gjerne!LOL noen som har noen meninger om nettadressen (LOL) Er det nokon av dykk som har nokon form for konstruktiv kritikk å kome med? Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjornm Skrevet Mars 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 (endret) En av dem som lagde siden her. Kult å se så mange tilbakemeldinger, om enn stort sett useriøse. Det var et skoleprosjekt for en gjeng IT-studenter, men prosjektet er nå ferdig, og siden er lagt på is. Egentlig litt synd at prosjektet ikke blir videreført, er jo absolutt mange som kan ha bruk for en slik side. Er det noen her som er interessert i å ta over eller skrive innhold til siden? Hvis det trengs kan jeg bistå med teknisk hjelp. Endret April 14, 2011 av torbjornm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjornm Skrevet April 14, 2011 Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetPie Skrevet April 14, 2011 Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 (endret) Til dere som klager over div. feil på siden, vis dere kan så mye mer, så kan vel dere lage en slik side ? Akkurat, du gidder ikke / orker ikke / har ikke tid. Vedkommende har faktisk giddet. Kanskje ikke helt feil fri, men det hjelper litt, for en som er helt ny med bil. Så gi vedkommende litt ros, men kom med forslag på hvordan / hva som kan fikses på siden. MvH Peter Endret April 15, 2011 av StreetPie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg