tittigulle Skrevet Desember 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2010 jeg har masse golf deler liggene,je skal issolere garasjen og jeg har bytta over til bmw så derfor gir jeg bort delene.. helst til noen som kommer med henger og tar med seg alt.... altså det gis bort sammlet..... har ikke helt oversikten over hva jeg har men det er bla: blå fram og bakseter panser div forgassere sota baklykter og side blink lysa hvite blinklys,forran tenningslås m/nøkkel 90 fanger bak(kanskje forran oxo) 2-3 radiatorer 2 ledningsnett(tror jeg hatthyller dasjbord senkesett(mangler til en av stedene) gule dempere og røde fjører det meste av plastikk egentlig sideruter bak(kanskje bakruta) GTi grill vanlig grill,og lykte feste greiene bak kanskje jetta grill og feste greiene bak.. mulig de brede plastikklistene på sidene takluke med div gulvteppe et i blått og et svart (tror jeg) matta i kofferten bensinpumpe det er mere store og små ting.. det meste er brukt men stort sett helt,som sagt mangler den store oversikkten...... bor i østfold Siter det er lov å bruke hue ,selv om det gjør vondt....... ford mondeo.96 mod(solgt) bmw 230i,86 modjobber med saken.bmw 525ia(bruksbil og gull) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Desember 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2010 Tar det jeg:D hvor bor du i østfold a? halden her... Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Desember 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2010 Har ikke lyst å selge de sota baklyktene til meg? Tar dem for 100kr hvis du sender dem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badbug Skrevet Desember 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2010 hvis ingen har henta det tar jeg det med engang du kan. tlf til meg 40471407. Siter 1966 Fiat 1100r 1987 Audi 100turbo quattro 2002 Fiat stilo 1994 mitsubishi galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg