|Massern| Skrevet Desember 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2010 Og jeg jeg stoler mer på hva som står på broom sine nettsider enn en usaklig 18åring fra halden. I dette tilfellet velger jeg å stole på 18-åringen fra Halden, gitt. Å bruke Broom som et leksikon, det ville jeg ikke gjort, for der skriver de generelt mye piss og tull som man burde ta med ikke bare én, men gjerne to klyper salt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_loftaas Skrevet Desember 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2010 I dette tilfellet velger jeg å stole på 18-åringen fra Halden, gitt. Å bruke Broom som et leksikon, det ville jeg ikke gjort, for der skriver de generelt mye piss og tull som man burde ta med ikke bare én, men gjerne to klyper salt. er mye enig der :) de fleste bilene blir jo som eigerene behandler dem :) jim Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 Her er det allerede en som har gjort det http://www.golf2tfsi.de/html/april__10.html Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peregrin Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 den va tøff. Kanskje ta med bilen til tyskland for ett par måneders "ferie" Siter 2000 Subaru Forester S Turbo TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant P 1989 VW Golf <p> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg