Minge Skrevet Desember 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2010 Har en 240 90 mod med f motor og LH2.4, har 2 feilkoder men dem gjorde meg ikke stort klokere. Også hare jeg lest mye om den tempfølere, å lurer på hva er det egentlig den styrer? er det tempen på lufta inn den måler? Siter *Just because I don't care doesn't mean I don't understand* *If something's hard to do, then it's not worth doing* *I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minge Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2010 reagerer tempføleren med en gang man starter bilen, eller er den som lamdan at motoren må nå en viss temp før den begynner å registrere? Siter *Just because I don't care doesn't mean I don't understand* *If something's hard to do, then it's not worth doing* *I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet Desember 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2010 Måler kjølevannet, om det er kaldt, så gir han den litt ekstra suppe, og når den blir varm går den "normalt" om den streiker kan den fort fjuske, og bruke myyye bensin. Hvordan feilkoder har du? Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minge Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2010 Tenkte på den på innsuget, er dårlig med kjølevann der;) 221 og 231. Har skjekka dem og de faller tilbake på lamdan begge 2, og styre enheten igorerer jo signalene fra den fram til motoren får en viss temp, å det er også da den begynner å tulle, så har en knapp på den, men hvis den tempsenoren også ignoreres fram til motoren treffer en viss temp kan det være den også. Men tenkte jeg skulle ta meg en tur på teman i marra å kjøpe ny lamba, også bytter jeg den å ser om det blir bedre:) Siter *Just because I don't care doesn't mean I don't understand* *If something's hard to do, then it's not worth doing* *I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg