Boblee Skrevet Desember 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 Trenger litt hjelp til å finne ut ett av de mange problemene med Passaten min, 1.8t 99mod. Når jeg kjører så mister bilen gasspådrag, den stopper på en måte og den vil liksom ikke dra uansett hvor mye gass jeg gir. Og så plutselig funker den igjen. Det skjer veldig fort så når jeg kjører virker det som jeg bråbremser. Veldig ubehagelig å kjøre sånn. Før skjedde det når turtallet kom rundt 5-6000, men nå skjer det bare jeg gir litt gass. Er det bensinkutt? Har det noe med chipen å gjøre? Har tatt den på diagnosekontroll, men da fikk jeg beskjed at de ikke kom inn på hjernen eller bremsene på grunn av ekstrautstyr i bilen:S Og kanskje på grunn av chipen. Håper noen kan hjelpe :) Siter Golf 4 GTI(R32 look) Passat 1.8T til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Desember 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 Om du prøver org.chippen om du har den, så kanskje det løser seg :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boblee Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 Nei den har jeg ikke :( Siter Golf 4 GTI(R32 look) Passat 1.8T til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boblee Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2010 Ingen fler som har noen svar til meg? :( Siter Golf 4 GTI(R32 look) Passat 1.8T til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Desember 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2010 luftmengdemåler ? har du åpent filter på denne ? Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg