Gå til innhold

selger hel Golf 3 GTI i deler!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

interiøret: [ATTACH]20653[/ATTACH]

 

[ATTACH]20654[/ATTACH]

 

[ATTACH]20655[/ATTACH]

 

[ATTACH]20656[/ATTACH]

 

det eneste såret jeg ser, ser dere på siste bildet, det er på sideputa på sjåførstolen.

kan ikke finne noe setevarme knapp i bilen, så det har dem sikkert ikke.

 

BUD

 

Hei, kan by 800,- for forstolene.

Skal høre om en kamerat kan hente de for meg.

Rekner med det er utenfor Kristiansund du hodler til?

 

Mvh Andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik er kontaketen min:

 

Bilen står for øyeblikket et stykke unna, er usikker på hva slags kontakt det er...men det elektriske skal man da alltids få til å passe på et eller annet vis. Dersom reflektorene er ok på begge lyktene, er jeg interessert i å kjøpe begge to. Høyrelykta på bilen til svigermor ble knust som følge av et rådyr i veien, men det er like greit å bytte begge dersom lyktene dine er i god stand. :)

 

Er litt usikker på om jeg klarer å skaffe transport fra Kristiansund til Mjøndalen, mulig de må sendes per post. Hvor mye ønsker du for begge lyktene?

Knut Bekkedal

'89 Porsche 951

x '92 Audi S4 2.2 Avant

x '87 Audi 90 2.2q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen står for øyeblikket et stykke unna, er usikker på hva slags kontakt det er...men det elektriske skal man da alltids få til å passe på et eller annet vis. Dersom reflektorene er ok på begge lyktene, er jeg interessert i å kjøpe begge to. Høyrelykta på bilen til svigermor ble knust som følge av et rådyr i veien, men det er like greit å bytte begge dersom lyktene dine er i god stand. :)

 

Er litt usikker på om jeg klarer å skaffe transport fra Kristiansund til Mjøndalen, mulig de må sendes per post. Hvor mye ønsker du for begge lyktene?

 

har sett på lyktene nå, og reflektorene er bra! det ene lokket bak lykta over pærene er litt sabby,men fullt brukbart. hva sier du til 600,- + frakt? da kan jeg klippe av pluggene mine å sende med, om du skulle få bruk for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår