Gjest Fredrik_G Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Når jeg åpner dørene i bilen går ikke lyset inni bilen på. Men når jeg åpner høyre-bakdør går lyset på, så det er bare høyre-bakdør som virker. Noen som vet hvordan sensoren i døra virker og hvordan jeg kan fikse dette? Bilen min er en VW Golf 1.6 1999 modell. Takk for hjelp!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Kjenner ikkje til golf, men er vanligt med vanlige brytere i døropningene. (gummipropp over) Er jo berre å teste i døra der bryteren virker.(åpen dør og trykke på bryteren) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Fredrik_G Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Var ute og såg i dørene nå, fant ut at lysene styres via en slags sensor etter hvordan låsen er plassert. Når låsen er igjen, altså når døra er igjen er lyset av og når døra går opp går låsen opp så går lyset på, Håper det ble mening i dette jeg skrev her :P Noen som vet hvordan dette kan fikses? Takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Fredrik_G Skrevet Desember 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2010 Ingen som kjenner til dette? Tar bilen med til verksted hvis ingen vet hvordan :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2010 Da har jo du sensor eller bryter i forbindelse med låsen. Kan du ikkje berre skru opp låsen og sjekke? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Fredrik_G Skrevet Desember 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2010 Må jeg ta av dørtrekket for å komme til låsen? Eller pleier det å være en enklere måte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg