rogern87 Skrevet Desember 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2010 Mistenker at diesel har fryst på passaten, den drar helt fint rundt men vil ikke tenne, har vært -25 her nå:( tips til feilsøking for og finne ut om det er det som er problemet? samt løsninger, kan vel bruke rødsprit kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 prøv å få varma filteret med ein hårfønar eller vifteovn, viss du har tilgang på straum. Eller skift filteret. Eg trur ikkje tanken kan fryse, viss ikkje det er lite diesel på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Tipper det er diesel-filteret ditt hvor feilen sitter :) Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern87 Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 takk for svar:) gikk på filtere med varmepistol, da ble det liv igjen gitt, kom ikke langt før all kraft ble borte, så nå har jeg stått ute i kulda og bytta filter, problem løst;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar31 Skrevet Desember 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2010 jeg og fikk en plutselig stopp her en dag... var -20 og hadde nok diesel til 80km på tanken (stod det i displayet) fikk fylt på noen småkanner og vips starta den igjen. Lærte en lekse: alltid ha mye på tanken når det er iskaldt ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg