eriksenpassat Skrevet Desember 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2010 Jeg syns jeg hører turboen godt når jeg girer....er det fler som gjør dette, elller er dette noe galt .??? Det er kun når bilen er varm det høres VELDIG godt. 07 mod, 1,9 tdi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Jeg hører også dette, men tror det er uansett temp. Jeg har ett større irritasjonsmoment at jeg hører turboen suger luft. Den overdøver vifta på hakk 5/6 når jeg trår på gassen. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 og hva er NEGATIVT med og høre turboen? er da helt normalt det...syns det er en koselig lyd jeg=) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 hehehe er vell kansje ikke noe å klage etter :P er det ikke turbo lyden alle vil ha da? Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Jo for all del, koselig lyd....Men har ikke hørt dette på de andre Turanene jeg har prøvd... Da er vel som det skal vere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Desember 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 er helt normalt og høre suset fra turboen! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg