Gå til innhold

Ga blaffen i bot til Celina

Ranger emnet


awt

Anbefalte innlegg

skal vedde 10-laken på at om det hadde vært meg som kom kjørende i motsatt retning der..så hadde snuten kommet løpende ut i veien and so on and so on..

 

jeg blir så forbanna da jeg leser sånt..skulle ønske jeg stod utenfor da det skjedde..skulle faen meg dissa snutene fått høre hva jeg syntes om sånt...

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Dr_S

 

Tenk deg dette: Du blir stanset på E18 av UP etter å ha holdt 130 i 100 sonen. De har stanset en bil til i tillegg til deg. Sjåføren der er en kjent mangemillionær med en diger luksusbil. Du ser han kjører videre rett etterpå, mens du må sitte i UP sin bil. Så får du ei saftig bot og 2 prikker på førerkortet, mens du får høre at han rike kjendisen slapp unna pga "han har formue på en halv milliard, hjelper ikke å bøtelegge sånne".

 

Fortsatt glad han slapp unna?;)

 

 

Jepp, glad på hans vegne.

http://300zx.kwn.no/300ZX.mpg

(Høyreklikk, lagre som)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord så mener du at alle skal få feks fartsbot hver gang de kjører for fort? Det er jo ikke rettferdig at bare de som blir tatt må betale.... Doh

 

Jeg vedder på at dersom det var deg som slapp unna, så hadde du vert glad. Dermed beviser det at det innerst inne bare er misunnelse det står på...

 

Nå har jeg vanskelig for å ta deg seriøst...

http://300zx.kwn.no/300ZX.mpg

(Høyreklikk, lagre som)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by erbe

Med andre ord så mener du at alle skal få feks fartsbot hver gang de kjører for fort? Det er jo ikke rettferdig at bare de som blir tatt må betale.... Doh

 

Jeg vedder på at dersom det var deg som slapp unna, så hadde du vert glad. Dermed beviser det at det innerst inne bare er misunnelse det står på...

 

Nå har jeg vanskelig for å ta deg seriøst...

 

Haha..du skjønner lite? Se hva du skriver : "Jeg vedder på at dersom det var deg som slapp unna, så hadde du vert glad. Dermed beviser det at det innerst inne bare er misunnelse det står på..."

 

SELVFØLGELIG er han som slipper

unna glad han slipper bot!!! Jeg snakker om han andre som får bot, som ikke slipper unna!! :mad:

 

Er dette så vanskelig å fatte??

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

 

Haha..du skjønner lite? Se hva du skriver : "Jeg vedder på at dersom det var deg som slapp unna, så hadde du vert glad. Dermed beviser det at det innerst inne bare er misunnelse det står på..."

 

SELVFØLGELIG er han som slipper

unna glad han slipper bot!!! Jeg snakker om han andre som får bot, som ikke slipper unna!! :mad:

 

Er dette så vanskelig å fatte??

 

 

Det er helt greit at han blir sur pga at han får bot, MEN at han blir sur pga at noen andre slipper unna er så talentløst at det er til å grine av...

 

Les postene dine en gang til og se om du finner ut hvilken gruppe du hører til.

http://300zx.kwn.no/300ZX.mpg

(Høyreklikk, lagre som)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår