Gå til innhold

740Bjørn's VolvoPv544LangtidsProsjekt.

Ranger emnet


740Bjørn

Anbefalte innlegg

Siden tråden om 740'en går som det suser, så tenkte eg at eg sku legga ut min far sitt Volvo Pv prosjekt her på Bilforumet :)

NB! Dette er IKKJE mitt prosjekt.

 

Bilen er altså ein 1960 Volvo Pv 544. Blei henta hos ein kar i Odda sommaren 2005. :)

Bilen stod under eit skjul som holdt på og dette ned over hodet på bilen, og den hadde stått der i mange år. Bilen var sliten og rusta, men min far såg potensialet og henta den heim. :)

Vel heima dagen etter så begynte eg og brodern med og vaske bilen for all dritt og møkk. Var masse møkk på den etter alle åra under skjulet. :)

Etter vaskinga begynte demonteringa. Dette var før eg fekk min første bil, så eg bistod han med mesteparten demonteringa. :D

Når sånn circa heile bilen var ribba for alt, fekk eg min første bil, og då overtok pappa heile prosjektet. :) Motor, bakaksling og forstilling blei demontert og gått over, samtidig blei heile bilen sandblåst og all rust blei sveisa. Motor og motorrom blei lakkert, motorrommet i sin orginale blåfarge og motoren blei lakkert rød. :)

Etter kvart kom framskjermane på plass også.

Så blei bilen tectylert under, dasjbordet blei lakkert og ny eksos kom på plass. :)

Så gjekk me laus på karosseriarbeidet, første post var taket. Taket var stygt og bulkete, gjekk med mykje sparkel her, og han er endo ikkje ferdig.

Bilen blei lakkert innvendig og asfaltmatter blei lagt. :)

Taket er vell det einaste som gjenstår før heillakkering.

Bremser blei også gått over, og pr. i dag går bilen som ei klokke og bremser osv. fungerer perfekt :) Hadde bilen ute på kjøretur i tunet nokre gongar i sommar. :D

 

Info:

Merke: Volvo.

Modell: Pv 544.

Årsmodell: 1960.

Motor: B16.

Girkasse: 3-trinns.

Org. farge: Mørkeblå.

Interiør: Rød skai og kvitt stoff.

 

Sidan dette er eit langtidsprosjekt kan eg ikkje love det blir oppdatering ofte, men eg oppdaterer sånn innimellom :)

 

Bilder i nesten kronologisk rekkefølge frå den dagen me henta den:

 

Frå hentinga:

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

 

Heima i gården:

5.jpg

 

6.jpg

 

7.jpg

 

Vasking på gang: :D

8.jpg

 

9.jpg

 

Ribba totalt:

10.jpg

 

11.jpg

 

12.jpg

 

13.jpg

 

14.jpg

 

15.jpg

 

16.jpg

 

18.jpg

 

19.jpg

 

20.jpg

 

21.jpg

 

22.jpg

 

23.jpg

 

Sandblåst og sveisa:

24.jpg

 

26.jpg

 

27.jpg

 

28.jpg

 

29.jpg

 

30.jpg

Traversen :)

 

31.jpg

Resten av forstillinga.

 

32.jpg

Før tectyl.

 

33.jpg

Bakakselen før maling. :)

 

34.jpg

Motor før lakk.

 

35.jpg

Motor etter lakk.

 

36.jpg

Nedi reservehjulsbrønnen etter litt lakk.

 

37.jpg

Inni bakskjermen.

 

38.jpg

 

39.jpg

Nymalt bensintank på plass.

 

40.jpg

Motorromm etter lakk.

 

43.jpg

Slik står den pr. i dag :)

 

42.jpg

 

44.jpg

 

45.jpg

 

46.jpg

 

47.jpg

 

48.jpg

Ny eksos frå Jørgenrud. :)

 

49.jpg

Tectylert under.

 

Håper du vil følge med :)

Endret av 740Bjørn

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stusset på den modelbetegnelsen. kan godt være den stemmer. mente bare 444 sto for 40 hester, 4 sylindere, 4 trins girkasse. senere gikk de i fra det når motoren fikk mer hestekrefter og de ble alle kalt 544.

 

Du er sikkert inne på noko, men eg og pappa har vertfall funne ut det er ein B16 med 4-trinns kasse :) Men var det ikkje ein annan grill og annan dash på 444?

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår