A.K Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Hvordan klarer de å presse prisen så lavt da? Det er jo banna bein billigere enn det man kan få 17" for de fleste steder. Blir litt skeptisk jeg da. Tenker på å importere fra England selv, via Sverige, og da havner jeg på 12k-14k, avhengig av felg og dekk. 8k-9k KAN ikke være noe annet enn et spesialtilbud kanskje? Synes det virker urimelig billig, men fikk du de for den prisen, så er jo det er røverkjøp av dimensjoner. Kanskje han er hemmelig i slekt med Dronning Sonja?? Altså: Sonja Røverdatter ;) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Februar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by PurrPower Hva er innpresset? Et35 Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Februar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by froorf ikke for og ødelegge tråden men på sharif får du de samme felgene med vintergummi (dunlop 225*40*18) til ca 8000 selv mener jeg at halv pris er ok for brukte felger, selger har såklart mulighet til og mene noe annet. -frode Får kjøpe de du da hvis du syns det er kult å kjøre med vinterdekk om sommeren... Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Okidei, ET35 vil ikke passe på min bil,, må ha 42-45 jeg på de dimensjonene, da trenger jeg ikke valsing. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 hvordan kan eg finne ut av hvilket innpress eg har på bilen min? eller om felgene passer på bilen min i det hele tatt... er ganske interesert.. bud: 5500,- Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Originally posted by J-Unit hvordan kan eg finne ut av hvilket innpress eg har på bilen min? eller om felgene passer på bilen min i det hele tatt... er ganske interesert.. bud: 5500,- Originalinnpresset ditt står oppført i vognkortet. For å slippe godkjenning av Biltilsynet, kan du ikke endre innpresset mer enn +/- 7.5mm på hver side, altså 15mm tilsammen. Overskrides dette, skal det godkjennes. Men det er selvfølgelig ditt eget valg å gi beng i dette. Om felgene passer på bilen din er avhengig av den originale dekkdimensjonen din. Dette går på rulleomkretsen og den skal ikke endres med mer enn +/- 5%. Send meg pm om dine originale dekkdimensjoner (finner det i vognkortet) så skal jeg sjekke om disse passer til din bil. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Originally posted by J-Unit hvordan kan eg finne ut av hvilket innpress eg har på bilen min? eller om felgene passer på bilen min i det hele tatt... er ganske interesert.. bud: 5500,- Har ikke mitsubishi 4/114,3 eller noe sånt?? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 nei min har hvertfall 4-100.. fikk låne noen fra en annen mitsu men de passet faen ikkje... Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Originally posted by froorf ikke for og ødelegge tråden men på sharif får du de samme felgene med vintergummi (dunlop 225*40*18) til ca 8000 selv mener jeg at halv pris er ok for brukte felger, selger har såklart mulighet til og mene noe annet. -frode er billig hos han ja:) men han har aldri solgt di til 8 lapper ..prata med han istad....hvis han ikke gjorde en stooor glipp:).men en 10-11 gikk di vel for..men dritbillig er det jo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Akkurat hvor er det Sharifs ligger? Hvordan finner jeg enkelt frem dit tatt i betraktning at jeg bor syd for Oslo? Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Februar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by PurrPower Akkurat hvor er det Sharifs ligger? Hvordan finner jeg enkelt frem dit tatt i betraktning at jeg bor syd for Oslo? DEt ligger ved skedsmokorset, følg e6 gjennom oslo mot trondheim, så kommer du til skedsmokorset... Det ligger på bøler industriområde, første avkjøring etter skedsmokorset... Det ligger to shell stasjoner på hver sin side av veien, første avkjøring etter disse... Vet ikke om du ble så mye klokere, men... Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Jo takk, brukbart godt kjent på den strekningen der, så det skal ikke by på noen problemer. Thanx :) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Fortsatt til salgs... Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado_G60 Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Hva er høyeste bud hittils? Siter -_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Mars 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by corrado_G60 Hva er høyeste bud hittils? Har ingen bud inne.. Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg