TheXboxFreek Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 Har sett på Traxxas sine hjemmesider at de skal selge Ken Block sin Fiesta R/C i starten av desember. Det jeg lurer på er om HVOR man kan få kjøpt Traxxas i Oslo-området. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cat0 Skrevet November 30, 2010 Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 Mikronor på Ulven selger iallefall Traxxas, det gjør også Hobbymix som ligger på Kløfta. Kansje litt for langt utenfor byen for deg, men de har knallbra service. Ellers kan du jo prøve Micromonsters. Sistnevnte er vel kun en nettbutikk, men kan jo være grei å ha i bakhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Desember 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2010 Det enkleste er jo å bestille via nettet, er det jeg pleier å gjøre, da har man jo bila iløpet av 2-3 dager som regel.. Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonVat Skrevet Desember 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2010 (endret) http://www.rc-land.no har og Traxxas. De jobber med nettsidene men de har butikk rett ved Smartclub hvor de og har innendørsbane. Smallvollveien 63B 2 etasje Fikk meg et sierra Coswort kaross fra de :) Endret Desember 15, 2010 av JonVat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimern68 Skrevet Mars 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2011 http://www.samirc.no har i allefall alt av traxxas sine elektrobiler, kjøpte selv en Summit der og er knall fornøyd med både service og pris. Og trenger du deler som ikke er listet opp på nettet så er det bare å ringe så hjelper de deg med det du trenger. Og de har også Ken Block Fiestaen. Siter Member of Midnightclub You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg