Magnus_Biri Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 Hei! Bilen min starter lettere jo kaldere det er. Står den 4 dager i 15 blå starter den med en gang, men hvis jeg har kjørt den varm og stopper, må jeg vente minst 30 min før den starter igjen. I tillegg skal det nevnes at hvis den går på tomgang lengre enn 15 min så begynner den å gå surt, ugjevnt og til slutt "drukner" den. damndamn Noen som har noen tips til hvor jeg skal begynne å undersøke for feil? På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet November 30, 2010 Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 Kan det være kaldstartventilen som henger , prøv å bytt den for å se om det blir bedre . Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_Biri Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Kan det være kaldstartventilen som henger , prøv å bytt den for å se om det blir bedre . Takk for tipset! I tillegg skal det nevnes at jo kaldere det er og jo lengre det går mellom hver gang jeg starter den opp så starter den lettere. Stod 3 dager i 18 minus her om dagen og da startet den på et halvt sekund:s Kan det være sprekker i slanger fra turboen og frem til innsuget? Tenker at de utvider seg når det blir varmt og at evt. lekasjer blir større? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z3011 Skrevet Desember 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 mest sansynlig noe med kaldstarten. kaldstart dysa som lekker litt kanskje.. varmkjøringsregulatoren kan de også være. eller at du har så ekstremt slitte dyser rett å slett. prøv å ta av stikket på kaldstartdysa først. regner med det er 10vt med k-jet? hva er motorkoden da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_Biri Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2011 Det er helt riktig - MC motor detta :) Har hørt me litt rundt med andre også - de tror det kan være noe med kaldstartsventilen/dysa, vi får se:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znejznej Skrevet Mai 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 Det er helt riktig - MC motor detta :)Har hørt me litt rundt med andre også - de tror det kan være noe med kaldstartsventilen/dysa, vi får se:) Hva ble dette til? Er bare nysgjerrig :) Siter Audi 200 20V TQ, RH ZW2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg