protevs Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 Hei, jeg var inne på service med min Lancer GLXI 97-modell på et ikke-merkeverksted. Det skulle byttes registerreim og tas service. Registerreim, spennrulle, tennplugger, luftfilter og bremsevæske ble byttet. Prisen ble 6500 kroner. Syntes det var en litt stiv pris, men nå er ikke jeg noen bilekspert.. Noen synspunkter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 Legg inn reg.nr på mekonomen så kan du kanskje se pris der? Synes forøvrig det hørtes helt kurrant ut det du betalte for jobben. Uansett langt dyrere om regreima ryker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Jeg hadde ikke klaga Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg