depalmer Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 Heisann. Skal hente Golf i helga, og tenkte jeg skulle handle inn litt bilstereo. Skal først og fremt ha ny spiller og sub. Da bagasjerommet på Golfen ikke er så stort, tenkte jeg at det får holde med en aktiv sub. Subben har ikke så mange andre kriterier enn at den må være bra. Har sett for meg en pris på 3000-4000,-. Spilleren har et par kriterier: - Enkel og bruke. - Helst telefontilkobling, slik at jeg kan snakke på telefon via spillern. - Det må være en 2-din spiller. - Hadde vært fint om jeg kunne bruke rattstyringen til å bytte sanger osv. - Ipod tilkobling - Prisklasse: 5-10000,-. Jo billigere, jo bedre. Håper noen kan hjelpe meg med dette. På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jkkarlsen Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4672&katid=40&mid=m436&id=&vn=736 Denne hadde jeg i en Peugeot 306 som er noe alla golf hvis det går an å si det. Det er veldig god lyd i den og bruker den faktisk i 850'en min nå, selvom det er lukket bagasjerom. Her får du det "beste billige" etter min mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devlon Skrevet November 27, 2010 Rapporter Share Skrevet November 27, 2010 Finnkode: 25364001 sjekk denne. det er jeg som selger den. er MEGET godt fornøyd med den. selger den da jeg må ha 1-din spiller i den nye bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuiNlan Skrevet November 28, 2010 Rapporter Share Skrevet November 28, 2010 Xelent Trippel ALU10, og en forsterker som kjører stabilt ned i 1ohm er et bra alternativ. Forsterkeren bør yte rundt 1500watt RMS i 1ohm, men det skader ikke med mer. Dette er det trøkk i for å si det mildt :) Siter -Odd Ivar www.eikensbilstereo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg