Gå til innhold

Trygg bruktbil til 60-70.000kr?

Ranger emnet


Audi-quattro

Anbefalte innlegg

Du er på utkikk etter en trygg og driftsikker bil som ser grei ut utseenemessig?

 

Hvorfor ikke tenkt på Toyota Yaris? Tenker hovedsaklig på den nye modellen.

 

Yaris har fått 5 stjerner i EURO NCAP testen hvor den oppnådde 35 poeng! Les mer om det her: http://www.toyota.no/innovation/technology/safety/yar_ncap_2005.aspx

 

Toyota er jo kjent for driftsikkerhet, og Yaris er ikke et unntak! Sjekk de fleste bruktbiltester, der slår den høyt!

Dette kan du lese mer om her: http://mobil.tv2.no/underholdning/broom/dette-er-de-beste-smaabilene-3216465.html

Dette er bruktbilene med minst feil| broom.no - alt om motor - biler, bruktbiler, biltester og bilmerker

 

Hvis du kjøper Yaris D4D får du en turbo-motor med 90hk og 185nm. Den drar med andre ord ganske greit med tanke på at den kun veier 1055kg! Dieselversjonen er forresten 1,4 liter. :)

 

Yaris ligger nok kanskje litt høyt i pris, men du kan fint få en fin en for ca. 110 000kr med en del utstyr. Jeg ga selv 109.000kr for min 2006 modell (SOL utgave).

 

Som alle andre tenker du sikkert også at Yaris er en konebil.. Men ikke nødvendigvis! Yaris kan faktisk bli veldig kul! Du blir overrasket over hvilke underverk litt soting, senk og nye felger faktisk gjør! Sjekk her: http://www.yarisworld.com/forums/showthread.php?t=10477&page=11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kreativt forslag mazdak!

Det er egentlig noe slikt jeg er ute etter, ganske ny og trygg bil med moderne teknologi. Ønsker egentlig ikke å bruke særlig mye mer enn 70.000kr, hva er det nyeste med lavest mulig km til denne prisen? dukker stort sett bare daewoo lacetti osv til denne prisen og årsmodell :( daewoo blir det ikke, så er det sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreativt forslag mazdak!

Det er egentlig noe slikt jeg er ute etter, ganske ny og trygg bil med moderne teknologi. Ønsker egentlig ikke å bruke særlig mye mer enn 70.000kr, hva er det nyeste med lavest mulig km til denne prisen? dukker stort sett bare daewoo lacetti osv til denne prisen og årsmodell :( daewoo blir det ikke, så er det sagt.

 

Du får den tidligere generasjonen for ca. 50.000-70.000! Da ville jeg nok hatt øynene åpne for 1,5 T-sport eller D4D. :) Den tidligere generasjonen er nok ikke like fin som den nye, men den duger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en Toyota Yaris T-sport En fornuftig "gti" bil veldig driftsikker,kjapp og bruker lite drivstoff og billigere å forsikre i forhold til golf gti feks

 

her kan du lese mer info om T-sport http://www.dinside.no/25024/test-toyota-yaris-t-sport

 

og en til http://www.netcarshow.com/toyota/2001-yaris_t_sport/

 

:)

Nåværende bil: Toyota Corolla Ginza sedan 1997 1.3 16v

 

Tidligere bil: BMW E30 316i 1990 original SOLGT

Toyota Corolla 1.3 Xli 1991 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 serei bmw, e39.

god og trygg bil, km stand er ikke det viktigste, men at bilen har fått mye pleie.

 

Her får du alt i fra 520 bensin til 528 i din prisklasse.

Manuell og automat, airbag er standar, samt at guttungen kan montere diverse ting som lamper, m5 front osv, meget bra bil i din klasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 serei bmw, e39.

god og trygg bil, km stand er ikke det viktigste, men at bilen har fått mye pleie.

 

Her får du alt i fra 520 bensin til 528 i din prisklasse.

Manuell og automat, airbag er standar, samt at guttungen kan montere diverse ting som lamper, m5 front osv, meget bra bil i din klasse.

 

Ligger noen ute som har gått ca 150.000km, dette er trygge kjøp motormessig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Du tuller nå?

Om sønnen din får en slik bil så synes jeg synd på han, makan!

 

I mine øyne ville jeg strengt talt syns synd på ham om jeg hadde kjøpt han en 10 år gammel BMW, meget harry i hans kretser!

Han har litt eldre kompiser med følgende biler, Audi A1, Lexus RX450h, Audi A5, Lexus IS 250, VW polo, VW golf, Alfa Romeo GT osv..

Disse ligger som sagt endel over mitt prisnivå, men om han skal kjøre jenter eller langkjøring får han ta min A4 allroad :) Denne syns nok jentene er søt, med 16" felger og 30-30 senk blir denne passe kul blant kompisene og foreldrene vet at sønnen kjører en ny bil med lave driftskostnader og bra sikkerhet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår