KRUnes Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Jeg har en MB 220 CDI STV . Har problemermed att den rister ved kjøring Periodisk. Problemet oppstår når bilen ligger i jevn fartog bilen begynner å dra litt tyngre . I motbakke. Da starter ristingen. Den blir borte viss jeg slipper gasspedalen eller gir på gass. Noen som har vært borti dette problemmet . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 flexplata i mellom konverter og motor som er på tue tru? Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Ev dual-mass svinghjul hvis det er manuell Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeRmAnSeN Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 ville prøvd å skylle automatkasse vis det er automat ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRUnes Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2010 Jeg har en MB 220 CDI STV . Har problemermed att den rister ved kjøring Periodisk. Problemet oppstår når bilen ligger i jevn fartog bilen begynner å dra litt tyngre . I motbakke. Da starter ristingen. Den blir borte viss jeg slipper gasspedalen eller gir på gass. Noen som har vært borti dette problemmet . Det virker som ristingen kommer bak fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg