VW Touran 76 Skrevet November 21, 2010 Rapporter Share Skrevet November 21, 2010 Noen flere medlemer her inne som har hatt problemer med parkeringsvarmeren? Min sluttet plutselig å virke etter å hatt bilen i 1 år!! Hadde den på VW verksted og de sa at brenneren hadde gått,så da får jeg en ny på garantien. Blir litt skeptisk siden jeg kjøpte en helt ny Touran 2010 mod og parkeringsvarmeren må byttes ut etter 1 år!! Hva når garantien går ut........en ikke billig kostnad! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Veldig vanlig desverre... spesielt ved mye småkjøring og hyppig start/stopp. Dieselvarmeren liker visst ikke dette. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Desember 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2010 HAr du hatt lite disel på tanken din .??? om dette forekommer så vil ikke varmeren virke....da må du inn og få programert den på igjen.. Akuratt vert og gjort dette nå. Homo bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg