Mummielge Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Hei Kan noen Hjelpe meg med valg av Sub og forsterker? Har tenkt litt på dynabel monoblokk og infinety kapa 12.1 er dette bra? Budjsett = 5-8000kr kan kanskje overskride det budsjette men det er bare for å gå ut i fra noe. Takk for hjelpen Mvh Tom helge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Funker helt topp. Har selv to stk KappaPerfect12.1 i lukket kasse, med Dynabel monoblokken. FORNØYD!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 du har ikke tenkt på å kjøpe mine to bassere da...hehe...gir meg ikke jeg vettu;) Du får de to UBRUKTE elementene for 3000,-... tenkte bare si ifra hvis du skifter mening..!! Takk:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg