lunnr Skrevet November 17, 2010 Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 Hallois! Jeg hadde et uheldig møte med grøfta på mandag med min Opel astra f 1995 mod, det som har skjedd nå er at bilbeltet fungerer ikke på sjafør siden, det har "poppet" opp en sånn gul varsel brikke med en trekant, det er jo en sikkerthets mekanisme, såpass forstår jeg.. men hvordan resette den? virker som hele "klikk" mekanismen til beltet har gått i dass... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra GSI Skrevet November 17, 2010 Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 Du må bytte beltestrammeren. Den ligger på venstre siden av setet. Siter Opel Astra GSI Opel Corsa World Cup Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunnr Skrevet November 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 http://opelhugg.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=60&option=com_virtuemart&Itemid=48 denne blir riktig da?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra GSI Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 Stemmer det :) Setter du på den skal alt være i orden igjen. Siter Opel Astra GSI Opel Corsa World Cup Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg