Youssouf Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 940 -91 2,3 aut. Grombilen ikkje heilt i form. Stoppar under køyring. Vanskeleg å få start igjen. Virkar som det skjer på varm motor ei stund utan belasting, t.d. etter ein lang nedoverbakke. Skifta trykkregulatoren på innsprøytinga og trudde problemet var løyst, men nei. Bensinpumpe, coil, kompresjon osv. er sjekka. Hadde liknande problem på litt sidan. Det var berre defekt pakning på innsug (falske luft). Kan det vere noko med kaldstartdysa? At han får for mykje og at pluggane blir våte? Kva seier ekspertane? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 prøvd å bytte drivstoffrelè? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 Dette: http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=2190911&CarReference_ID=6639&CategoryType_ID=1 Eller kanskje dette: http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=2190912&CarReference_ID=6639&CategoryType_ID=1 Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Youssouf Skrevet November 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Takk for svar. Har skifta rele for litt sidan og har sjekka at bensin kjem fram så eg trur ikkje at det er der feilen ligg. På lekkjene du sende kom berre opp tom side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 Takk for svar. Har skifta rele for litt sidan og har sjekka at bensin kjem fram så eg trur ikkje at det er der feilen ligg. På lekkjene du sende kom berre opp tom side. De virker nå hos meg. Men jeg bruker firefox om det betyr no. På min så var det kun en periodisk feil. Bilen stoppa og starta igjen etter litt.. Det var rett og slett problemer med rele for bensinpumpa.. Har denne bilen kaldstartdyse? Har du prøvd feilkodelesern. Sjekket om den angir feil? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pera91 Skrevet November 29, 2010 Rapporter Share Skrevet November 29, 2010 Ryker det svart av bilen når dette skjer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg