Gå til innhold

Bil nekter å starte.

Ranger emnet


Mortents

Anbefalte innlegg

Heisann, håper ikke jeg plager noen med denne tråden, da jeg har lite insikt i motorer og lignende.

 

Men tenkte å høre om noen har noen små enkle tips som kan være lurt å teste før man evt tar bilen til verksted.

 

Har en Hyundai Coupe 97 modell.

på torsdag skulle jeg starte bil, men batteriet var akoratt tomt nåkk til at jeg ikke fikk start på bilen, så satt den på lading over natten. Fredag hadde jeg fullt batteri men bilen nekter å starte. Vis jeg prøver å starte bilen i ca 15 sec uten å stoppe vil den til slutt starte akoratt i ca 1 sec før den dør ned igjen.

 

Takk på forskudd

Morten Storesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår