Mortents Skrevet November 14, 2010 Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 Heisann, håper ikke jeg plager noen med denne tråden, da jeg har lite insikt i motorer og lignende. Men tenkte å høre om noen har noen små enkle tips som kan være lurt å teste før man evt tar bilen til verksted. Har en Hyundai Coupe 97 modell. på torsdag skulle jeg starte bil, men batteriet var akoratt tomt nåkk til at jeg ikke fikk start på bilen, så satt den på lading over natten. Fredag hadde jeg fullt batteri men bilen nekter å starte. Vis jeg prøver å starte bilen i ca 15 sec uten å stoppe vil den til slutt starte akoratt i ca 1 sec før den dør ned igjen. Takk på forskudd Morten Storesund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopow Skrevet November 14, 2010 Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 sjekk om den får bensin,skru ut entennplugg og se om den er fuktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortents Skrevet November 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 (endret) Som sakt har veldig lite peiling, men var ute å sjekket nå, tennpluggene er vel de 4 som er ved siden av motoren som man bare kan løfte rett ut. Alle disse var knusktørre (prøvde starte motoren i ca 10 sec før jeg sjekket) Endret November 14, 2010 av Mortents Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet November 14, 2010 Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 Løfte rett ut? Da er det vel pluggledningene du har sjekka. Pluggene ser du når du drar av pluggledningene. Disse må skrus ut. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortents Skrevet November 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 Hehe, får gå ut å prøve å få skrudd ut en da :). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg