Toppe Skrevet November 14, 2010 Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 (endret) Colt 1994, 1.3liter, 12v plukkes ned. Karosseri er solgt. Lykter foran og bak - 200 kr/sett. Hvite blinklyst - 100kr inkl pære Lakkert fanger foran/bak - 200kr/del Lakkert el. speil - 200kr Takspoiler - 200kr Dynamo - 500kr Div interiør - seter, dash, koppholder ++. Kan avtale levering i området rundt Trondheim (bor på Orkanger). Kjøper betaler ellers porto. Finn-annonse med bilder. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24808338 Ta kontakt dersom du er interessert. mob: 48 17 43 20 Endret November 14, 2010 av Toppe Lagt til link. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toppe Skrevet November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 Deler jeg har igjen: Lykter foran og bak - 200 kr/sett. Lakkert el. speil - 200kr Takspoiler - 200kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruud Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 Hei, hvilken farge er det på takspoileren? og har du mulighet til å sende?? Bilde?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toppe Skrevet November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 Takspoileren er svart. Jeg kjøpte den for et par år siden, men lakkerte og monterte den aldri. Har også integrert bremselys. Kan ta et bilde. Ikke noe problem å sende, men du betaler frakten. :=) Er vel ikke store beløpene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaarje Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 Har du girkasse ?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruud Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 Konge!!! da vil jeg gjerne ha ett bilde, og så er den orginal så tar jeg den...;) er det noe så treffer du meg og på ruudbj@hotmail.com, 94056448 eller bare her, er her ofte. har du mulighet å sjekke hvor mye det blir i postoppkarav til egil ruud, moe 1960 løken i høland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruud Skrevet November 26, 2010 Rapporter Share Skrevet November 26, 2010 Jeg tar den jeg, når får du sendt den??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toppe Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Da har jeg kun speilene igjen. (+ en spylevesketank, faktisk..) Orginale rødlakkerte speil, med el.styring. Bilen er solgt som delebil, så jeg har ikke andre deler dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg