Håkon A Skrevet September 15, 2002 Rapporter Share Skrevet September 15, 2002 fortsetter her vi... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 15, 2002 Rapporter Share Skrevet September 15, 2002 ja, har tenkt på det der selv, at det ser veldig ut som det kun er faste bestevenner som står der! men for de som er litt i tvil om de kan kjøre inn, og om de kan snakke med folk; så å si alle er meget åpne, for alle er der for en eneste ting; bil! alle er der for å prate høl i hue på hverandre, og alle er i godt humør!! hver eneste gang snakker jeg med nye folk, har per dags dato ikke 'fått noen uvenner' eller noe lignende, alle er meget koslige!!! og det er selvfølgelig samma faen om du har en fet bil eller ei!!! for å si det sånn: jeg har en gang møtt opp i en micra 89' mod ;););) så det er bare å slenge seg på, ikke skummelt i det hele tatt!! hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy men han som starter tråden på streetmeet, kan jo skrive inn at dette er for alle, og at alle er velkomne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 15, 2002 Rapporter Share Skrevet September 15, 2002 jeg har snakka med en del venner fra her jeg bor...skal prøve å få med en 4-5 biler oppover neste gang? når er neste gang btw?? :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 15, 2002 Rapporter Share Skrevet September 15, 2002 Originally posted by Invitron jeg har snakka med en del venner fra her jeg bor...skal prøve å få med en 4-5 biler oppover neste gang? når er neste gang btw?? :D regner med at det blir neste fredag!!! men det var lite med folk nå på fredag, håper det tar seg litt opp igjen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2002 leste på tråden at det var snakk om folk som var usikkre på om dem kunne få parkere der..eller få komme...noe i den dur.. mekka denne tråden for anledningen. http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=3026 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 16, 2002 Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 Hei, Jeg som hadde den blå boraen, kommer igjen fredag om 2 uker tror jeg. Prøve å få med fler folk. Håper på å se noen supraer da. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 16, 2002 Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 Originally posted by borabora Hei, Jeg som hadde den blå boraen, kommer igjen fredag om 2 uker tror jeg. Prøve å få med fler folk. Håper på å se noen supraer da. :) 1. lover du å stå stille bittelitt da eller?? ;););) vi som sto der blei ltt rastløse av at du kjørte ut og inn x antall ganger;) 2. et par supraer?? kanskje litt opptimistisk, er sjelden Quiksilver er ute å råner.. men den svarte har vært her en del da, så får håpe han kommer for din del! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet September 16, 2002 Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 Kommer jeg også... ihvertfall svipper innom en liten tur.... I en Grønn Golf eller som passasjer i en eller annen rød bil... :) Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 17, 2002 Rapporter Share Skrevet September 17, 2002 1. lover du å stå stille bittelitt da eller?? ;););) vi som sto der blei ltt rastløse av at du kjørte ut og inn x antall ganger;) 2. et par supraer?? kanskje litt opptimistisk, er sjelden Quiksilver er ute å råner.. men den svarte har vært her en del da, så får håpe han kommer for din del! [/b] 1. Ja, skal stå stille litt da. :rolleyes: :) Gammel vane.:) Var det du som hadde den 200'en. som sto der ganske lenge? 2.:) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 17, 2002 Rapporter Share Skrevet September 17, 2002 Hadde vært artig å tatt en tur nedover på et treff. Er jo et stykke å kjøre men.. Går vel fort dit.. Er det noe treff i vinter også eller skal de fleste ta teppe rundt bilen og sette den inn i en varm og bortgjemt garasje i vinter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 17, 2002 Rapporter Share Skrevet September 17, 2002 jasså Bia...fikk det til til slutt :D det med bildet.. hehe Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 17, 2002 Rapporter Share Skrevet September 17, 2002 Originally posted by borabora 1. lover du å stå stille bittelitt da eller?? ;););) vi som sto der blei ltt rastløse av at du kjørte ut og inn x antall ganger;) 2. et par supraer?? kanskje litt opptimistisk, er sjelden Quiksilver er ute å råner.. men den svarte har vært her en del da, så får håpe han kommer for din del! 1. Ja, skal stå stille litt da. :rolleyes: :) Gammel vane.:) Var det du som hadde den 200'en. som sto der ganske lenge? 2.:) [/b] Ja, jeg som sto der hele kvelden, den du ser bilde av til venstre... bra du klarer å stå litt stille da, du skjønte sikkert at det blei litt frustrerende i lengden:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 18, 2002 Rapporter Share Skrevet September 18, 2002 Ja, kan skjønne det.:) Men, men skal prøve å være litt flinkere neste gang jeg. Blir ikke denne fredagen men neste hvis det passer. Skal prøve å få noen fler fra der jeg bor, nå var det bare min bil og en rød Golf som var der.:D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg