16vturbo Skrevet November 10, 2010 Rapporter Share Skrevet November 10, 2010 noen som kan svare meg på hva som må gjøres? er drittlei av v6 nå, og skal gå til innkjøp av en omega 3000 motor. Men det jeg lurer på, hva er det som må bygges om? passer motorfester? bunnpanne? ledninger (koble motor til bilen)? passer girkassen fra min 2,5? om noen kan svare meg på dette så skal jeg bygge en bra bil! :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet November 13, 2010 Rapporter Share Skrevet November 13, 2010 noen som kan svare meg på hva som må gjøres? er drittlei av v6 nå, og skal gå til innkjøp av en omega 3000 motor. Men det jeg lurer på, hva er det som må bygges om? passer motorfester? bunnpanne? ledninger (koble motor til bilen)? passer girkassen fra min 2,5? om noen kan svare meg på dette så skal jeg bygge en bra bil! :D Ingenting som er plug and play der. Gearkasse passer ikke da c30se har cih boltmønster. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2010 men da bruker jeg girkasse fra en omega 3000? det jeg frykter mest er motorfester, om de må sveises om ? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tivoliterror Skrevet Desember 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2010 Jeg må bare spørre, Hva er gærent med V6? Har tenkt meg en 2.5 V6 Omega B så ja? Siter 88 Volvo 745 B230k Bruksbil 92 Opel Omega A 2.0 Prosjektbil på vent 82 Lada 1500 21023 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 Jeg må bare spørre, Hva er gærent med V6? Har tenkt meg en 2.5 V6 Omega B så ja? Er ikke noe galt med de. Er faktisk mye større potensiale med trimming av v6 da det er en nyere mer moderne motor. HAr x25xe i isbilen min å funker som f den. Går godt samt att det ikke ahr vært noe som helst tull med den. Bare passe på att de har fått servicene sine så. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg