Golf II Skrevet November 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2010 emm jo, spesielt når man er forkjølet. skal se om jeg kommer meg til bensinstasjon og fylle på noen kanner, så jeg får startet opp dyret som ikke har gått i det hele tatt i det siste året men skal lure den inn i garasjen, og få fikset ferdig interiøret etter lettere modifikasjoner xD Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet November 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2010 Du kan få lyktene for 450-500,- inkl. frakt :)Er du interesert? jeg har kansje fått i noen lyter her jeg bor, så behøver ikke nå Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian240740 Skrevet November 29, 2010 Rapporter Share Skrevet November 29, 2010 ja det har stoppet opp litt, det er 20-25 minus grader her så det er ikke noen temperatur og holde på med, men snart skal jeg ta bilen på skolen, og ta firehjuls kontroll på den og gå over foringer, rust under bilen og sånt. eventuelt se hvor det er hull på eksos anlegget Okei, har vert kaldt hær å :( høres lovende ut :thumb Øbergen Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/253436-kristian-vw-golf-2-bruks-faest-bil.html Tjom Tjom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2011 nei, må vel få en liten uppdate da xD har hatt det travelt via skole så har ikke fått gjort så mye på bilen i det siste, men skal sende det jeg har fått gjort i alle fall :-) har satt opp litt stereoanlegg i bilen: så har jeg funnet meg noen sommer felger til sommeren :-D men mangler dekk på de da, men de får jeg altid til til og kjøpe.(men dette er bare midlertidige felger, skal kjøpe noen andre senere) så selger jeg noen 17 tommers felger med utslitte dekk på som sakt så er det 17 tommer og 7,5 tommer breie bolt sirkelen er 5x98 om jeg har målt riktig og innpress er 35 Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian240740 Skrevet Juni 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 Hei :) skjer det noe hær for tiden da?? BTW, Si ifra viss du vil selge setene dine! :=D Har et sett med brune/gullfarvet seter du kan få billig. De er spessielle :) Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/253436-kristian-vw-golf-2-bruks-faest-bil.html Tjom Tjom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 Hei :) skjer det noe hær for tiden da??BTW, Si ifra viss du vil selge setene dine! :=D Har et sett med brune/gullfarvet seter du kan få billig. De er spessielle :) Hei ja. jeg selger dessverre ikke setene mine pga. jeg skal ha samme stilen i hele bilen og det her ikke skjedd så mye i det siste pga. oppussing hjemme, men jeg skal begynne og holde på med bilen nå framover en stund, så den kansje blir ferdig =) Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2011 da ble det en oppdatering som ble ganske sein, men bedre sent en aldri :D mye har blitt gjort siden sist jeg postet noe :D så ble det noe bilder :P så ble alu felgene satt på, så er et steg nermere til at bilen er godkjent. har pusset ned senter på bremseskive og calipper og lakert calipperen rød og skiva sølv, men det på skiva vises ikke på bildet :S så har jeg fikset så det er litt lys i bilen, som f.eks dashbord å cupeen :P bilder av det jeg har satt inn. varmeapperat styringa :P det ene dørtrekket (har gjort samme med alle 4 oppe i taket, det lyse du ser nederst er gjenskinn av CD spilleren, men de 2 blåe er der sveiva til takluka er oversikts bilde av alt, stolene er ute på dette bildet men. dørhandtaket, som dere kan se hvor dioden sitter ser hele dioden xD måtte jo ha ett sommer bilde også :D legg merke til diode stripene jeg har instalert under fangeren :P så har jeg fått skaffet meg subb elementer til bilen, resten får komme når jeg får mere penger :P så har jeg noen bilder av det jeg holder på med før øyeblikket, og det er bagasjeluken som jeg har som forige eier har bygd om til "clean looc" luke som er dårlig arbeid, så måtte fikse opp på dette, så noen flere bilder :P bildene snakker for seg selv så har jeg tatt bort VW merket og GOLF merket bak, har bilde av der GOLF mekre var, med masse støv av sparkel. sty for dårlige bilder, alt er tatt med TLF'en, men skal få til bedre bilder etter hvert, og alt av intereør er satt i bilen, men har ikke bilde av dette. og er det noen som har en 90 fanger fram som de vil gi bort eller selge billig rundt nord trøndelag helst namsos/overhall/grong. Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Oktober 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Ble fett med diodene syns jeg :) Hvor fikk du tak i dem ? OOg, hvordan gjore du det med varmeapparat saken ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Ble fett med diodene syns jeg :) Hvor fikk du tak i dem ? OOg, hvordan gjore du det med varmeapparat saken ? diodene får du kjøt på biltema for 20kr stykke, og det jeg gjorde med varmeapperat saken var og ta en parklys pære som jeg ikke hadde bruk for lengre og loddet av den sokkelen,(pæra passer perfekt inne i hullet der orginale pæra sto) så sagde jeg av den delen kontakten skulle inn på, så limte jeg fast pæren der, så koblet jeg bare opp xD og det ble bra :P skal set om jeg ikke får til og ta flere bilder av hva jeg har gjort i kveld :P Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2011 (endret) da kommer det noe bilder igjen, blant annet til deg RsTurbo94 :P tar det først da, her har du et bilde på hvordan jeg har fikset så jeg har blått lys i viftekontrolleren så til andre bildene :P noen nye lys jeg har lagt inn i bilen :P bilde av speedo bilde under dørren, så dere kan se den ene dioden, har selvklart fordelt 3 stykk på hele siden, skal ha 2 på bakdørene også, men de var tom for dioder, så måtte vente litt xD så til bagasjeluken min, har lakkert med zink på den nå, så skal jeg kjøpe grunning i morgen og ta hele bagasjeluken(jeg vet at zink fungerer som grunding, men jeg brukte det bare på bar mettal) så har jeg som sakt tatt bort 2 merker bak på bilen, her har dere bilder av resultatet Der Golf merket var Der det runde VW merket var så har man kommet til RUST!?!?!?! her er bilde av kanalen helt i mot hjulbuen bak Bilde av hjulbuen bak i framkant bilde av hjulbuen bak i bakkant bilde av kanalen ca. midt under fører døra(fyrtisk esken er for og ilustrere hvor stort hullet er) Så ble det noen bilder av interiøret og hvordan jeg har fikset knapp til bagasjeluken og en knapp til de lysene som er oppe ved takluken og en knapp som ikke er tilkoblet ennå. setene mine fulle av støv feste måte til baksetene mine så er det jo der jeg har min CD spiller da, har flyttet den så den ikke skal blende så mye og til en bedre plass, bytter ut den gamle plassen med enten 3 52mm instrumenter eller bare en svart plate, men her kommer et bilde av det i alle fall :P så noen bilder av motor rommet så et bilde av den 90 fangeren jeg har tengt til og bruke bak på bilen så bilde av tanklokket som jeg har tengt til og bruke for og finne rett nyangse på lakken til bilen når jeg skal kjøpe lakk xD så noen bilder av garasjen jeg holder til i trangt om plassen om og pusse i alle fall så et random bilde av noe jeg har xD Endret Oktober 4, 2011 av Golf II Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 lite med liv her inne... noen som har noe forslag som jeg kan gjøre?? noe jeg skal gjøre er og fikse kanalen på v side, så skal jeg sette rieger sideskjørt på bilen og prøve og finne meg en billig men bra 90 fanger for og ha fram på bilen, helst med tåkelykter i da :P bilder kommer etter hvert. Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Ikke ha rieger sideskjørt da! :) Kjør heller på med 90'fangere for og bak, og GTI skjermbreddere :) Slik som min. Men, der det runde VW emblemet var bak? Har du sveist igjen det hullet, eller sparkla igjen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Ikke ha rieger sideskjørt da! :) Kjør heller på med 90'fangere for og bak, og GTI skjermbreddere :) Slik som min. Men, der det runde VW emblemet var bak? Har du sveist igjen det hullet, eller sparkla igjen ? har sett en som hadde prøvt og sparkle igjen, og det ble ikke bra, så jeg tok meg tid til og sveise:P Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 har sett en som hadde prøvt og sparkle igjen, og det ble ikke bra, så jeg tok meg tid til og sveise:P heheh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 nå har jeg et problem jeg, kan noen hjelpe meg med dette?? jeg får inn vann i gulvet forran baksetene, men ikke foran i bilen :S noen som vet hvor det kan være hull ?? jeg har takluke, men taket er tørt og fint. håper på svar kjappest mulig, det regner ganske mye for tiden her Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg