Gå til innhold

VS: 2 x Legacy 2.2 stv = 8000 kr + skinnint. 6000 kr (tot. 14.000,-)

Ranger emnet

Papi.

Anbefalte innlegg

Kjøpte ein svart (92-modell) ein no nyleg, for 12.000,-, med motor som har gått i overkant av 200k, og karosseriet har gått snart 400k. Eindel rust her og der, liten lekkasje rundt takluka mest sannsynleg, gåen girkasse, mykje rust.

Kjøpte så ein kvit (91-modell), for 3.000,-, med motor som må skiftast clutch, og registerreim på, og med gåene toppakningar. Karosseriet har gått rundt 220k. Mindre rust, eindel meir lekkasje, og ein del banglar og bunglar her og der. motor frå svarte bilen skal etterkvart over i denne, men har ikkje blitt gjort endå.

Meininga var å ha det som bruksbil, men no har eg fått tilbod om ein annan bil som eg har _veldig_ lyst på, og må difor frigjere noko kapital. Kjøpte desse to bilane for totalt 15.000,-, eg vil behalde dørtrekka og skinnsetene i den svarte, og skinn-interiør fekk eg beskjed om kom på rundt 5k.Då er vi nede i 10k, so eg kunne tenkt meg 8.000 kroner for desse to bilane. Nokon som er interessert? Spørsmål kan takast her i tråden. Bileter kan skaffast på forespurnad.

Endret av Papi.

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den svarte er girkassa fucked, så eg har kun drift på framhjula. Der er det også eindel rust på bilen, bakluka må skiftast, og bakfangar har fått ein god kakk, som må skiftast. Skifta til nye bremseklossar framme, bilen har ac. Motoren i den svarte har blitt skifta, til ein som har gått i overkant av 200k, fekk eg beskjed om med førre eigar. Elles går ikkje radiator-vifta, garliden her på forumet, meinte det var snakk om at termostaten ikkje fungerte slik den skulle. Svært rustbefengt.

Kvitebilen har eindel mindre rust, men eindel småbulkar, og antydingar til start på rust. Det lekk også gjennom taket, så eigaren før eg kjøpte den med, har pøta silikon rundt kantane. Motoren i denne bilen har gått rundt 220k, men her er toppakningane gåene, samt at det må skiftast registerreim og clutch. Låsen på dørene her er ikkje heilt gode heller.

Planen var å ta motor ut av svartebilen, hive på den nye brukte clutchen som eg kjøpte med garlid, og hive den inn i kvitebilen, og ta dørene frå svartebilen, over i kvitebilen. Deretter prøve å fikse lekkasjen, og ha kvitebilen som bruksbil. Svartebilen var ikkje tenkt å bli omregistrert, berre avskilta, og deretter vraka når eg har fått dei delene eg ville ha, over på kvitebilen. Dører og slike ting klarar eg å ta sjølv, men motor klarar eg ikkje sjølv. Garlid driv med dette as we speak. Ynskjer å bli kvitt desse bilane ASAP. Begge bilane står i Stryn kommune. Spørsmål kan rettast hit eller på mobilnummer, ni-null-ni-fem-fem-fem-åtte-tre.

Bilforumet.no

I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komplett, og heilt skinn-interiør (framseter, baksete, og bakseterygg, samt fire dørtrekk) i grått kan følgje med i prisen for eit tillegg på 6 000 kroner. Då får du to bilar, og eit sett med skinn-interiør for 14.000 NOK.

Bilforumet.no

I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider